Konkurs na identyfikację programu Sto na sto

Konkurs na opracowanie logo wraz z identyfikacją wizualną programu muzycznego Sto na sto. Muzyczne dekady wolności, realizowane przez Polskie Wydawnictwo Muzyczne z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości.

Charakter: otwarty, dwuetapowy
Nagroda główna: 90 000,00 zł
Nagrody dla 5 finalistów zaproszonych do ostatniego etapu: po 2 000,00 zł
Termin zgłaszania portfolio: 25. sierpnia 2017
Termin nadsyłania projektów finałowych: 13. października 2017

Źródło / więcej informacji: https://pwm.com.pl/pl/aktualnosci/szczegoly/3459142,konkurs-graficzny-sto-na-sto-muzyczne-dekady-wolnosci.html

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.