Nadszedł czas na odświeżenie. Nowy Branding Monitor.

Nareszcie. Zmotywowany przez Wasze liczne sugestie i opinie o prowadzonym przeze mnie blogu, udało mi się w końcu odświeżyć jego wygląd. Bardzo się cieszę, że budzi on tak duże zainteresowanie, które dodaje motywacji do dalszego pisania.

Czasami udaje się napisać więcej, czasami mniej, ale widzę, że warto, skoro nagradzacie mnie za to swoją uwagą i zaangażowaniem. Bardzo to doceniam, a wyrazem tego niech będzie nowa odsłona Branding Monitora. Mam nadzieję, że teraz wszystkie wpisy będzie się czytało i oglądało zdecydowanie wygodniej i przyjemniej.

new-rebranding-branding-monitor

Jak zauważyliście, zmienił się nie tylko wygląd strony, ale także i logo. Poprzednie wymagało solidnego dopracowania, nad którym zacząłem prace, ale potoczyły się one inaczej niż początkowo zakładałem i tak zrodziło się coś zupełnie nowego, sądzę, że lepszego.
Nowe logo jest trochę bardziej skondensowane i wyraźniejsze. Do tego doszła nowa interpretacja sygnetu, który łączy symbol przejścia, zmiany (>) i literę „B”. Czy jest lepiej? To już Wy ocenicie.

nowy-branding-monitor-symbolika-logo

Oprócz zmian stricte wizualnych, dopracowane zostały też niektóre elementy strony i pojawiły się zupełnie nowe. Do takich zaliczymy np. nową kategorię Konkursy, gdzie będą zamieszczane krótkie informacje na temat konkursów graficznych. Tych droższych, poważniejszych, dla agencji i profesjonalistów, ale i tych mniejszych, tańszych, dla początkujących i średniozaawansowanych. Oczywiście nie oznacza to, że znajdą się tam linki do konkursów w stylu „Stwórz logo, wygraj zestaw kosmetyków”. Pewien poziom zostanie utrzymany, ale jaki, to już wyjdzie w praniu.

Ze zmian mniej widocznych, uporządkowane zostały tagi artykułów. Teraz są one jednorodne, co powinno ułatwić posługiwanie się nimi. Generalnie artykuły będą tagowane według rokukrajukolorubranży, czy charakteru wizualnego. Resztę odkryjecie sami.

nowe-logo-branding-monitor

Dziękuję za oglądalność, Wasze opinie, komentarze i zaangażowanie! Mam nadzieję, że nowa odsłona Branding Monitora przypadnie Wam do gustu. W razie pytań, zapraszam do kontaktu.

P.S. Ponieważ zmieniły się wymiary poszczególnych elementów na stronie, dotychczasowe artykuły mogą się trochę gorzej wyświetlać, ale nie powinno to w znaczący sposób utrudniać przeglądania starszych wpisów.

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.