Oficjalne wyniki plebiscytu RE:PL 2014

Tak, to już koniec głosowania na najlepszy Polski Rebranding Roku 2014. Oficjalne głosowanie zakończyło się 19.01.2014 o 23:59:59. Kto nie zdążył oddać głosu, będzie miał możliwość zrobić to ponownie, ale… dopiero za rok.

 

 

logo-re-pl-2014

 

 

Tymczasem znamy już oficjalnego zwycięzcę tegorocznej, drugiej edycji, a także zdobywcę drugiego i trzeciego miejsca. Przyznana została także nagroda specjalna w postaci Wyróżnienia nadawanego przez Organizatora, do czego ten zastrzegł sobie prawo w regulaminie. A oto kilka ciekawszych statystyk:

  • Głosowanie trwało od 12. do 19. Stycznia 2015 roku
  • Udział w nim wzięło 14 kandydatur
  • Łącznie oddano 6452 głosy
  • Zwycięzca otrzymał 1927 głosów, tj. 29,87 %
  • Zdobywca II miejsca otrzymał 1843 głosy, tj. 28,56 %
  • Zdobywca III miejsca otrzymał 1019 głosów, tj. 15,79 %
  • Organizator przyznał także jedno wyróżnienie

Różnice między I, a II miejscem były naprawdę nieduże, a zacięta walka trwała do ostatnich godzin.

Dziękuję wszystkim za udział w głosowaniu i gratuluję wszystkim kandydatom, którzy brali udział w finałowym etapie tegorocznej edycji RE:PL 2014, a zwłaszcza tym, którzy zdobyli podium!

Nie przedłużając, wyniki plebiscytu dostępne są TUTAJ.

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.