Trwa drugi etap Plebiscytu RE:PL 2016 – zgłoś rebranding!

Trwa drugi etap RE:PL 2016

4. stycznia rozpoczął się drugi etap Plebiscytu RE:PL Polski Rebranding Roku 2016 i do 24. stycznia można zgłaszać kandydatów do tytułu. Zgłoszenie może wysłać tak naprawdę każdy, kto uważa, że jego kandydat zasłużył na miano Najlepszego Polskiego Rebrandingu 2016.

Aby dokonać zgłoszenia, wystarczy jedynie prawidłowo wypełnić formularz znajdujący się na stronie Plebiscytu. Następnie spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń Jury wybierze finałową dziesiątkę, która zostanie poddana głosowaniu czytelników Branding Monitor.

Formularz zgłoszeniowy, szczegółowe informacje oraz regulamin znajdują się na stronie RE:PL 2016. Klikając w poniższy link, zostaniesz przekierowany bezpośrednio na podstronę z formularzem zgłoszeniowym. Do dzieła!

Zgłoś rebranding do RE:PL 2016

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.