Znamy laureatów plebiscytu RE:PL 2016!

RE:PL - Polski Rebranding Roku 2016

10. lutego zakończyło się głosowanie w finałowym etapie Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016. Wszystkich laureatów IV edycji można już zobaczyć na oficjalnej stronie wydarzenia.

RE:PL – Polski Rebranding Roku z edycji na edycję cieszy się coraz większym zainteresowaniem mediów, projektantów i samych marek, które zmieniają swoje oblicze. Na przełomie 2016 i 2017 roku do konkursu zgłosiło się 37 kandydatów do tytułu, a więc o 10 więcej niż rok temu. I chociaż w głosowaniu oddano mniej głosów, niż w ubiegłej edycji, emocji na pewno nie brakowało.

Warto też dodać, że w tym roku nominacje do etapu finałowego przyznawało Jury Plebiscytu złożone ze znanych osobistości świata brandingu i projektowania oraz Czytelników Branding Monitora. Członkowie tego gremium po raz pierwszy przyznali też nagrodę Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku według Jury Plebiscytu.

Oprócz nowego wyróżnienia, tradycyjnie już wskazano także Drugi i Trzeci Najlepszy Polski Rebranding oraz zmianę, która została uhonorowana tytułem Wyróżnionego Polskiego Rebrandingu Roku według Organizatora. Jeszcze kilka statystyk:

  • Do IV edycji RE:PL – Polski Rebranding Roku 2016 zgłoszono 37 kandydatur (10 więcej niż rok temu).
  • Obrady Jury trwały w dniach 25-31. stycznia, a etap finałowy (głosowanie) od 1. do 10. lutego 2017 roku.
  • Łącznie oddano 7 559 głosów, z czego 41,39% (3 129 głosów) otrzymał zwycięzca plebiscytu.
  • Do etapu finałowego Jury Plebiscytu wybrało 10 najlepszych kandydatur: 10Clouds, Agile By Example, Arrinera Hussarya, Aura Herbals, Bitnoise, Deker Patissier&Chocolatier, eSky, Hertz Systems, Intex oraz Politechnikę Warszawską.

A poniżej link do strony, gdzie można zapoznać się ze szczegółami i laureatami RE:PL 2016.

Oficjalne wyniki IV edycji Plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku

Gratulacje dla wszystkich uczestników Plebiscytu, a przede wszystkim tegorocznych laureatów!

PODZIEL SIĘ
Krzysztof Karaś
Twórca Branding Monitor, miłośnik logo, projektant grafiki użytkowej, zajmuje się brandingiem oraz marketingiem. Opisuje i analizuje zmiany w świecie marek. Branding i marketing traktuje nie jak sztukę, ale jak rzemiosło i praktyczne narzędzia do osiągania konkretnych celów.