Konkurs Timecode Akcja Animacja skierowany jest do wszystkich twórców animacji, którzy chcą zaprezentować swoje umiejętności, a przy okazji powalczyć o nagrody rzędu 25 000 zł.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest CSR. Jak podają organizatorzy:
„CSR to nie tylko silny trend, to juz element świadomego brandingu. Głównym celem marek przestał być jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą wiedzieć, jakie wartosci są bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się sprzeciwia; oczekują od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz cześciej wybierają brandy, z którymi się utożsamiają.
Marki maja tę swiadomość i zwiększają swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak w atrakcyjny sposób o tym opowiedzieć. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w Wasze ręce. Macie niepowtarzalną okazję opowiedzieć o działaniach CSR naszych partnerów!”
Partnerami konkursu są: Assecco, Rossmann, Ergo-Hestia oraz Clovin.
Prace konkursowe można nadsyłać do 5 listopada, a rozstrzygnięcie nastąpi 15 grudnia br.
Więcej informacji o zasadach, terminach, udziale i nagrodach znajduje się na oficjalnej stronie konkursu Timecode Akcja Animacja.