Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

5. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja

Udostępnij ten artykuł

Konkurs Timecode Akcja Animacja
Timecode Akcja Animacja to pierwszy konkurs dla motion designerów, twórców animacji oraz wszystkich tych, którzy potrafią ciekawie opowiadać historie za pomocą ruchomych obrazków. Właśnie ruszyła jego 5. edycja.

Konkurs Timecode Akcja Animacja skierowany jest do wszystkich twórców animacji, którzy chcą zaprezentować swoje umiejętności, a przy okazji powalczyć o nagrody rzędu 25 000 zł.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest CSR. Jak podają organizatorzy:

CSR to nie tylko silny trend, to juz element świadomego brandingu. Głównym celem marek przestał być jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą wiedzieć, jakie wartosci są bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się sprzeciwia; oczekują od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz cześciej wybierają brandy, z którymi się utożsamiają.

Marki maja tę swiadomość i zwiększają swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak w atrakcyjny sposób o tym opowiedzieć. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w Wasze ręce. Macie niepowtarzalną okazję opowiedzieć o działaniach CSR naszych partnerów!”

Partnerami konkursu są: Assecco, Rossmann, Ergo-Hestia oraz Clovin.

Prace konkursowe można nadsyłać do 5 listopada, a rozstrzygnięcie nastąpi 15 grudnia br.

Więcej informacji o zasadach, terminach, udziale i nagrodach znajduje się na oficjalnej stronie konkursu Timecode Akcja Animacja.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje