Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Apteline.pl przyjmuje branding znanej sieci. Marka otrzyma nowe logo

Udostępnij ten artykuł

Rebranding apteline.pl nowe logo
Internetowy serwis rezerwacji leków Apteline.pl 6 sierpnia br. otrzyma nowy wygląd, a wraz z nim marka zacznie posługiwać się nowym logo. Identyfikacja wizualna platformy będzie spójna z marką Świat Zdrowia.

Apteline.pl staje się częścią Świata Zdrowia

Apteline.pl to popularna platforma do zamawiania i rezerwacji leków. Nie jest to internetowa apteka, a jedynie system rezerwacji medykamentów, które następnie można odebrać i kupić w jednej z aptek współpracujących z Grupą Neuca.

Wraz ze zmianami wizualnymi marka otrzyma nowe logo. Od 6 sierpnia 2024 znak Apteline.pl przyjmie formę, która jest pochodną zielonego symbolu Świata Zdrowia.

Nowe logo Apteline 2024
Nowe logo systemu rezerwacji leków Apteline.

W nowym logo Apteline usunięto rozszerzenie domeny, a pod nazwą właściwą pojawia się nazwa marki „Świat Zdrowia”, która dla Apteline stanie się brandem wspierającym.

Logo Świat Zdrowia 2024
Logo marki Świat Zdrowia.

Integracja i nowe możliwości

Rebranding Apteline.pl jest związany z unifikacją wizerunku i integracją z szeroką gamą usług świadczonych pod marką Świat Zdrowia. Wizualne włączenie do tej rodziny pozwoli lepiej komunikować zależności między poszczególnymi usługami, ponieważ oprócz zmian wizerunkowych, poszerzona zostanie funkcjonalność platformy.

Jak informuje właściciel, dotychczasowa funkcjonalność systemu rezerwacyjnego pozostanie bez zmian, ale pojawią się nowe możliwości, chociaż nie wszystkie od razu. Jedną z nich będzie między innymi opcja otrzymania recepty i bezpośredniego linka do koszyka leków, przepisanych podczas wizyty lekarskiej w przychodni należącej do Świata Zdrowia. Ułatwiony zostanie także dostęp do usług Operatora Medycznego Świat Zdrowia z poziomu serwisu.

Apteline wizerunkowo staje się tym samym integralną częścią brandingu Świata Zdrowia, do której należą placówki medyczne, i pod którą oferowane są usługi z zakresu telemedycyny oraz inne świadczenia medyczne. Tę samą identyfikację wizualną wykorzystują również niezależne apteki, należące do programu Świat Zdrowia.

Źródło: Grupa Neuca

Sprostowanie Grupy NEUCA

Pragniemy wyraźnie zaznaczyć, że:  

  • W portalu rezerwacyjnym apteline.pl nie zaszła żadna zmiana stosunków właścicielskich, z uwagi na zgodność z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego i podmiotów leczniczych. Apteline.pl należy do Grupy Neuca, polskiej firmy farmaceutycznej z 30-letnią historią, będącej liderem w hurtowej dystrybucji leków, aktywnej w wielu obszarach rynku ochrony zdrowia,  
  • Apteline to portal rezerwacyjny, w którym można zamówić leki z odbiorem w wybranej przez klienta aptece stacjonarnej. Posiada w ofercie produkty różnych kategorii, w tym leki na receptę, wyroby medyczne, suplementy diety, witaminy, produkty dla dzieci, sprzęt ortopedyczny, testy diagnostyczne, kosmetyki oraz dermokosmetyki.  Współpracuje z 2,4 tys. aptek w całej Polsce,  
  • Portal rezerwacyjny apteline.pl zmieni logo i wygląd a zmiany graficzne dotyczą wyłącznie brandingu i nie są tożsame, ani nie niosą ze sobą żadnych zmian w strukturze korporacyjnej GK NEUCA. 
  • Nową dodatkową funkcjonalnością będzie od 6 sierpnia, możliwość korzystania ze spersonalizowanej, proaktywnej i skoordynowanej opieki zdrowotnej za pośrednictwem zakładki „Serwis Świat Zdrowia”, gdzie dostępne są usługi Operatora Medycznego Świat Zdrowia,  
  • Pacjenci Świata Zdrowia będą też mogli wkrótce znaleźć recepty na przepisane leki bezpośrednio w swoim koszyku po wizycie lekarskiej.  
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News