Szukaj

Reklama

Bakalland prezentuje nową identyfikację wizualną

Rebranding Bakalland zmiana logo
Po 10 latach od ostatniej znaczącej zmiany marka Bakalland zyskuje nowe logo wraz z identyfikacją wizualną. Producent w ramach rebrandingu startuje także z nową komunikacją i kampanią pod hasłem „JESZ, co dobre”.
Reklama

Wizualne odświeżenie

Zmiany wizualne marki Bakalland to element rebrandingu, którego celem jest odmłodzenie i odświeżenie brandu. Podjęte działania mają także wspomóc nową komunikację brandu, która będzie skupiona na podkreślaniu aspektów bakalii i batonów jako zdrowych, naturalnych i smacznych przekąsek.

Nowe logo Bakalland zyskało delikatnie zmienioną, bardziej minimalistyczną formę. Szeryfową typografię zastąpiono prostszym liternictwem z mocnym zaakcentowaniem pierwszej i ostatniej litery. Zrezygnowano także z białej obwódki i uproszczono konstrukcję w taki sposób, aby odpowiadała współczesnym trendom projektowym.

Nowe logo Bakalland 2023

Oprócz nowego znaku, producent wprowadza do użytku całkowicie przeprojektowaną identyfikację wizualną i nowe opakowania. Dotychczasowa paleta barw bazująca na pastelowym odcieniu żółtego koloru została zastąpiona mocniejszym i bardziej wyrazistym wariantem tej samej barwy. W założeniu ma on poprawić wyrazistość marki i zwiększyć widoczność produktów na sklepowych półkach.

Nowe opakowania Bakalland rebranding
Nowa identyfikacja wizualna Bakalland
Opakowania batonów Bakalland 2023

Nowe hasło i kampania

Częścią rebrandingu Bakalland jest także nowe hasło marki i skupiona wokół niego kampania promocyjna. Producent planuje konsekwentnie budować wizerunek wokół sloganu „JESZ, co dobre”, wykorzystując do tego celu różne kanały komunikacji, z dużym naciskiem na social media oraz influencerów.

Do przeprojektowania marki i obsługi kampanii rebrandingowej zaangażowano między innmi agencje Przestrzeń, GPD Agency, Starcome, Czteryczwarte oraz HacketHamilton.

Źródło: Bakalland
Skomentuj artykuł
2 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
A.Mason
A.Mason
9 marca 2023 19:55

Zmiana dla zmiany :D

Michał
Michał
17 marca 2023 09:49

Komu przeszkadzało poprzednie logo? Tym zoomerskim marketingowcom chyba tylko.