Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

BaseLinker zmienia się w Base. Rebranding obejmuje kolejne kraje

Udostępnij ten artykuł

Rebranding BaseLinker - nowe logo base
Platforma BaseLinker na zagranicznych rynkach zmieniła się w Base. Nowe logo stopniowo pojawia się w krajach, w których operuje polski integrator usług dla e-commerce.

BaseLinker zmienia nazwę na Base

BaseLinker to potężna platforma do zarządzania sprzedażą internetową. Narzędzie integruje ze sobą ponad tysiąc usług, sklepów i marketplace’ów, umożliwiając kontrolę oraz synchronizację wielu kanałów sprzedaży w jednym miejscu. System umożliwia między innymi publikowanie ofert, kontrolę stanów magazynowych, realizację zamówień czy nadawania wysyłek.

Z usługi do zarządzania całym e-commerce, dostarczanej przez polską firmę z Wrocławia, korzystają największe światowe marki takie jak Samsung, Decathlon, Auchan, Big Star i ponad 27 tysięcy innych sprzedawców.

Niejednoczesny, lecz konsekwentny rebranding

Pierwsze informacje o planowanej zmianie zaczęły pojawiać się już na przełomie lipca i sierpnia br. W międzynarodowych kanałach społecznościowych marki udostępniano ilustracje, na których widoczne były dwa znaki – dotychczasowe logo BaseLinker oraz nowe Base.

Polska wersja platformy nadal widnieje jednak pod marką BaseLinker i próżno szukać na niej wzmianek o trwającym na innych rynkach rebrandingu. BaseLinker nieuchronnie zmienia się w Base, ale tylko dla zagranicznych odbiorców.

Nowa nazwa i nowe logo Base

Zarówno nazwa jak i logo marki uległy uproszczeniu. BaseLinker w nowym wydaniu to po prostu Base, zaś znak przyjął postać czarnego logotypu i niebieskiej kropki na jego końcu. Na bazie tego minimalistycznego symbolu opracowano nową identyfikację wizualną, która jest sukcesywnie wdrażana w kolejnych punktach styku, wpływających na odbiór i wizerunek firmy.

Nowe logo Base - rebranding BaseLinker
Logo Base w wersji podstawowej
BaseLinker rebranding - new logo base
Nowe logo Base na targach
Nowa identyfikacja wizualna Base. Źródło: Base

Jak informuje Base, rebranding nie wymaga od użytkowników podejmowania żadnych dodatkowych kroków. Nie zmieniają się warunki świadczenia usług, ustawienia ani komfort użytkowania. Firma zapowiada jednak, że na platformie wkrótce pojawią się kolejne nowości, takie jak integracja nowych kanałów sprzedaży, rozwój automatyzacji czy więcej zaawansowanych ustawień.

Kiedy Base pojawi się w Polsce?

Chociaż zmiana marki BaseLinker w Base od dwóch miesięcy obejmuje kolejne kraje, to w Polsce nadal funkcjonuje dotychczasowy branding. I będzie tak nadal, ponieważ jak poinformowała nas firma, zmiana została zaplanowana wyłącznie dla rynków zagranicznych.

– Rebranding BaseLinker na Base.com dotyczy jedynie zagranicznych rynków, gdzie jesteśmy stosunkowo młodszą marką. Jest to przede wszystkim aspekt praktyczny – klientom z Wielkiej Brytanii, Brazylii, czy Stanów Zjednoczonych łatwiej rozpoznać i zapamiętać krótszą nazwę. Taka domena jak Base.com łatwiej też buduje zaufanie użytkownika, co jest jednym z elementów naszej strategii budowy obecności na globalnym rynku – wyjaśnia Rafał Sałak, Head of Communications w BaseLinker.

Polscy użytkownicy platformy będą zatem korzystać z niej na dotychczasowych zasadach i pod dotychczasową marką BaseLinker.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding