Benefit System zmienia swoją identyfikację po 20 latach
Nowe logo Benefit Systems jest efektem zmiany przeprowadzonej po 20 latach działalności. Przez cały ten czas firma posługiwała się dotychczasowym znakiem.
Wraz z logo zmianie ulega nie tylko identyfikacja wizualna, ale jak zapewnia Dorota Szostek-Rejowska, dyrektor marketingu Benefit Systems, również głębsze aspekty budowania marki.
– Rebranding Benefit Systems to dużo więcej niż lifting logo. To przede wszystkim zaprezentowanie wizji i misji naszej firmy, która od lat działa w duchu kompleksowej troski o wellbeing w miejscu pracy i poza nim. To przełożenie wartości, które są nam bliskie, w które wierzymy i którymi się kierujemy, na obszar komunikacji marketingowej ekosystemu naszych marek – wyjaśnia.




Tożsamość marki i nowe usługi
Analiza marki wykonana podczas jej przeprojektowania ujawniła dwa archetypy marki, które w nowej strategii chce realizować firma – to mędrzec i innowator.
Ponadto jak podaje firma, zgromadzone do tej pory informacje i nabyte doświadczenie umożliwiły uruchomienie nowych usług. Będą to wideocasty oraz newsletter o tematyce wellbeingu, kreowania pozytywnego środowiska pracy i HR.
Kampania promocyjna nowej usługi newslettera wraz z informacją o rebrandingu marki ma objąć najważniejsze kanały komunikacji z odbiorcami, takie jak działania SEM, SEO, promocja w social mediach czy wysyłki mailingowe.
Źródło: Benefit Systems