Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Benefit Systems, właściciel programu MultiSport ma nowe logo

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Benefit Systems
Twórca popularnego programu MultiSport przeszedł z początkiem roku gruntowne wizualne odświeżenie.

Benefit System zmienia swoją identyfikację po 20 latach

Nowe logo Benefit Systems jest efektem zmiany przeprowadzonej po 20 latach działalności. Przez cały ten czas firma posługiwała się dotychczasowym znakiem.

Wraz z logo zmianie ulega nie tylko identyfikacja wizualna, ale jak zapewnia Dorota Szostek-Rejowska, dyrektor marketingu Benefit Systems, również głębsze aspekty budowania marki.

Rebranding Benefit Systems to dużo więcej niż lifting logo. To przede wszystkim zaprezentowanie wizji i misji naszej firmy, która od lat działa w duchu kompleksowej troski o wellbeing w miejscu pracy i poza nim. To przełożenie wartości, które są nam bliskie, w które wierzymy i którymi się kierujemy, na obszar komunikacji marketingowej ekosystemu naszych marek – wyjaśnia.

Nowa identyfikacja wizualna Benefit Systems
Nowe logo Benefit Systems 2024
Rebranding Benefit Systems - identyfikacja wizualna
Rebranding Benefit Systems - diagram

Tożsamość marki i nowe usługi

Analiza marki wykonana podczas jej przeprojektowania ujawniła dwa archetypy marki, które w nowej strategii chce realizować firma – to mędrzec i innowator.

Ponadto jak podaje firma, zgromadzone do tej pory informacje i nabyte doświadczenie umożliwiły uruchomienie nowych usług. Będą to wideocasty oraz newsletter o tematyce wellbeingu, kreowania pozytywnego środowiska pracy i HR.

Kampania promocyjna nowej usługi newslettera wraz z informacją o rebrandingu marki ma objąć najważniejsze kanały komunikacji z odbiorcami, takie jak działania SEM, SEO, promocja w social mediach czy wysyłki mailingowe.

Źródło: Benefit Systems
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News