Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Cube Group w nowej odsłonie – strategia, technologia i innowacja w centrum uwagi

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Cube Group Rebranding
Cube Group, jedna z wiodących agencji digitalowych w Polsce, przechodzi strategiczny rebranding, podkreślając tym samym swoją ewolucję. Na przestrzeni lat firma z dostawcy usług marketingowych stała się strategicznym partnerem w rozwoju biznesu kluczowych marek na rynku polskim. Rozszerzone portfolio usług oraz nowych produktów podkreślają, że firma rozumie potrzeby rynku i zapewnia rozwiązania w zakresie wsparcia biznesu. Zmiana obejmuje także nową identyfikację wizualną firmy.

Nowa strategia Cube Group – tu przychodzisz po wzrost!

Przez 18 lat Cube Group budowała pozycję lidera w digital marketingu, ale rynek się zmienia, a wraz z nim i my. Dziś nie jesteśmy tylko agencją digitalową – jesteśmy partnerem strategicznym, który bierze współodpowiedzialność za sukces biznesowy naszych klientów. Nasza transformacja to nie tylko rebranding – to nowa filozofia działania, oparta na analityce, technologii i strategii wzrostu.

Nasza misja: „Bycie strategicznym partnerem w rozwoju biznesów Klienta w kanałach cyfrowych” to jednocześnie główna idea, wokół której rozwijamy każdy obszar naszej organizacji: produkty, usługi, kompetencje, zespoły. – podkreśla Andrzej Cudny, CEO Cube Group.

Cube Group redefiniuje podejście do strategii wzrostu, oferując kompleksowe doradztwo i rozwiązania dostosowane do dynamicznych wyzwań rynkowych. Nasz model konsultingu obejmuje kluczowe obszary rozwoju firm, koncentrując się na budowaniu przewagi konkurencyjnej i skalowaniu biznesu. – dodaje Klaudia Hernik, Chief Digital Officer w Cube Group

Kluczowe obszary naszego doradztwa:

  • Budowa spójnej strategii digital – tworzymy kompleksowe plany działań dostosowane do celów biznesowych i cyfrowej transformacji.
  • Wzrost sprzedaży i maksymalizacja rentowności e-commerce – optymalizujemy ścieżki zakupowe i zwiększamy efektywność sprzedaży online.
  • Budowanie lojalności klientów i zwiększanie ich zaangażowania – tworzymy strategie retencji i personalizacji komunikacji, które zwiększają długoterminową wartość klienta.
  • Poprawa doświadczeń użytkownika na stronie – wdrażamy rozwiązania UX i optymalizujemy interfejsy w celu poprawy konwersji.
  • Zwiększanie efektywności i maksymalizacja potencjału mediów własnych – analizujemy i optymalizujemy wykorzystanie kanałów owned media, minimalizując zależność od płatnej reklamy.
  • Kokpity analityczne i zaawansowana analityka danych – integrujemy narzędzia analityczne, które umożliwiają bieżące monitorowanie i optymalizację działań marketingowych.
  • Wsparcie technologiczne i rozwiązania chmurowe – pomagamy wdrażać nowoczesne technologie, zwiększając efektywność operacyjną firm.
  • Zwiększenie konkurencyjności i pozycji rynkowej – opracowujemy strategie, które wzmacniają markę i zwiększają udział w rynku.

Nasz zespół ma być motorem napędowy innowacji, który nieustannie poszukuje nowych rozwiązań, analizuje dane i wprowadza strategie przekształcające biznes naszych klientów.

Nasza filozofia pracy:

  • Samochallengująca się agencja – nieustannie podnosimy poprzeczkę, testując nowe hipotezy i wdrażając rozwiązania, które realnie wpływają na rozwój naszych klientów.
  • Eksperci najwyższej klasy – juniorzy stanowią zaledwie 5% naszego zespołu, co oznacza, że pracujesz wyłącznie ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, którzy wiedzą, jak dostarczać mierzalne efekty.
  • Motor nowych pomysłów – nie czekamy na rozwiązania, zadania z Twojej strony, lecz je tworzymy. Generujemy innowacyjne strategie, które odpowiadają na dynamiczne potrzeby rynku i dają przewagę naszym klientom.
  • Współodpowiedzialność za postęp procesów– kontrolujemy każdy etap procesu, od strategii po realizację, zapewniając najwyższą jakość działań i dążąc do maksymalizacji wyników.
  • Eksperci od przetargu do realizacji – pracujemy w modelu end-to-end, co oznacza, że nasi specjaliści prowadzą projekty od etapu planowania po finalne wdrożenie, gwarantując spójność i skuteczność strategii.

Nowa identyfikacja wizualna – symbol partnerstwa

Nowe logo, przedstawiające dłonie układające się w sześcian – symbolizuje synergię ludzi  i precyzyjnie dopasowanych rozwiązań, które realnie wpływają na sukces biznesowy naszych klientów.

Identyfikacja odzwierciedla naszą rolę jako przewodnika i bohatera w cyfrowym świecie, który łączy wiedzę z odwagą. Zapewnia stabilność, ale jednocześnie wprowadza przełomowe rozwiązania. Mierzymy się z wyzwaniami, podejmujemy odważne kroki i wyznaczamy nowe standardy w branży.

Nowa era Cube Group – gotowi na przyszłość

Nie jesteśmy i nie chcemy być masową agencją z rozproszoną strukturą. Chcemy być blisko biznesów i jego potrzeb na każdym poziomie naszej firmowej struktury, chcemy być częścią zespołu Klientów. Wierzymy, że rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy rośniemy razem z naszymi Partnerami. Ich sukces to nasza największa miara skuteczności.

Nasza nowa tożsamość wizualna to symbol gotowości na przyszłość – i zaproszenie do jej wspólnego kształtowania. Wierzymy, że razem jesteśmy w stanie osiągnąć więcej. – dodaje Andrzej Cudny, CEO Cube Group

Źródło informacji: Cube Group
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy