Czyste Miasto Gdańsk
Pod taką marką Gdańsk prowadzi działalność związaną z odpadami, która nie ogranicza się jedynie do wywozu śmieci, ale obejmuje także szeroko pojętą edukację ekologiczną, organizację wydarzeń tematycznych, akcje sprzątania i wiele innych aktywności. Chociaż marka projektu funkcjonuje od lat, do tej pory nie wyróżniała się zbyt atrakcyjną komunikacją wizualną. W celu zwiększenia jej rozpoznawalności podjęto decyzję o kompleksowym rebrandingu.
Czystość w nowej szacie
W ramach przyjętego planu rozwoju marki miejscowe TOFU Studio przeanalizowało dotychczasowe działania brandingowe i opracowało zupełnie nowy system wizualny.
Przeprojektowanie objęło stworzenie nowego charakterystycznego logo projektu, a także spójnej tożsamości wizualnej, którą oparto na biało-żółto-czarnej kolorystyce, prostej i wyrazistej typografii oraz przejrzystych kompozycjach. Wszystkie elementy utrzymano w minimalistycznej stylistyce, dzięki której łatwiej jest eksploatować system w praktyce, a przekazywane za jego pomocą informacje są uporządkowane i dobrze widoczne.












Więcej informacji o zrealizowanym projekcie oraz szerszą prezentację wizualną można zobaczyć na stronie Behance gdańskiego studia.
Źródło: Daniel Naborowski/TOFU Studio
Byłem przed chwilą zakupić w aptece Vigantol (witaminę D3 w kroplach) i uderzyła mnie reklama widoczna przy okienku prezentująca środek wspomagający dla mężczyzn (fotografia poniżej):
Czy to „G” nie wygląda znajomo?
„Letter G as Gdansk” czy „as Gra”? ?
Czy tylko ja mam wrażenie, że to (niezamierzenie) ten sam symbol?
Już widać naśladowców ;-)
https://www.facebook.com/Grafmag/posts/pfbid0356mkUyfykEP6ESM3JwMPsH7yy1ovKPP5qjAndRPTiF3F7TDqfobCetPq4iVgUw6rl