Szukaj

Reklama

Czyste Miasto Gdańsk z nową identyfikacją wizualną

Rebranding marki Czyste Miasto Gdańsk
Gdański projekt Czyste Miasto Gdańsk, pod którym prowadzona jest gospodarka odpadami przeszedł rebranding i zyskał zupełnie nową identyfikację wizualną.
Reklama

Czyste Miasto Gdańsk

Pod taką marką Gdańsk prowadzi działalność związaną z odpadami, która nie ogranicza się jedynie do wywozu śmieci, ale obejmuje także szeroko pojętą edukację ekologiczną, organizację wydarzeń tematycznych, akcje sprzątania i wiele innych aktywności. Chociaż marka projektu funkcjonuje od lat, do tej pory nie wyróżniała się zbyt atrakcyjną komunikacją wizualną. W celu zwiększenia jej rozpoznawalności podjęto decyzję o kompleksowym rebrandingu.

Czystość w nowej szacie

W ramach przyjętego planu rozwoju marki miejscowe TOFU Studio przeanalizowało dotychczasowe działania brandingowe i opracowało zupełnie nowy system wizualny.

Przeprojektowanie objęło stworzenie nowego charakterystycznego logo projektu, a także spójnej tożsamości wizualnej, którą oparto na biało-żółto-czarnej kolorystyce, prostej i wyrazistej typografii oraz przejrzystych kompozycjach. Wszystkie elementy utrzymano w minimalistycznej stylistyce, dzięki której łatwiej jest eksploatować system w praktyce, a przekazywane za jego pomocą informacje są uporządkowane i dobrze widoczne.

Nowe logo projektu Czyste Miasto Gdańsk
Nowe logo marki Czyste Miasto Gdańsk
Geneza nowego logo CMG
Wizualizacja nowego logo Czystego Miasta Gdańska
Typografia i kolorystyka CMG
Rebranding marki Czyste Miasto Gdańsk 2022
Nowa identyfikacja - kontener
Promocja projektu Czyste Miasto Gdańsk
Plakaty Czyste Miasto Gdańsk rebranding 2022
Uniformy pracowników CMG
Śmieciarka Czyste Miasto Gdańsk 2022
Grafiki projektu Czyste Miasto Gdańsk 2022
Promocja edukacji Czyste Miasto Gdańsk

Więcej informacji o zrealizowanym projekcie oraz szerszą prezentację wizualną można zobaczyć na stronie Behance gdańskiego studia.

Źródło: Daniel Naborowski/TOFU Studio
Skomentuj artykuł
2 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Daniel Nalepka
Daniel Nalepka
4 października 2022 13:08

Byłem przed chwilą zakupić w aptece Vigantol (witaminę D3 w kroplach) i uderzyła mnie reklama widoczna przy okienku prezentująca środek wspomagający dla mężczyzn (fotografia poniżej):

comment image

Czy to „G” nie wygląda znajomo?

„Letter G as Gdansk” czy „as Gra”? ?

Czy tylko ja mam wrażenie, że to (niezamierzenie) ten sam symbol?