Szukaj

Reklama

Da Grasso przechodzi rebranding. Nowe logo i komunikacja wizualna

Nowe logo Da Grasso - rebranding
Ogólnopolska sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła proces zmiany identyfikacji wizualnej, będący częścią przeprowadzanego rebrandingu. Właściciel marki zaprezentował nowe logo, kolorystykę, styl i odświeżoną typografię.
Reklama

Duże zmiany w Da Grasso. Nowa strategia i identyfikacja wizualna

Rebranding Da Grasso jest odpowiedzią na analizę marki i jej rozpoznawalności wśród konsumentów. Operator sieci przeprowadził badania i gruntowną przebudowę strategii rozwoju marki. W wyniku podjętych prac opracowano nowe logo pizzerii wraz z całą komunikacją wizualną.

– Analizując dotychczasową strategię marki, doszliśmy do wniosku, że konieczne są głębokie zmiany. Mimo że marka jest szeroko rozpoznawalna w Polsce, szczególnie ze względu na kultowe dwa sosy gratis, które stały się niejako symbolem firmy, brakowało jej jednoznacznego charakteru – wyjaśnia motyw zmiany Rafał Piasecki, menedżer ds. marketingu i sprzedaży Da Grasso, sieci pizzerii należącej do koncernu Orkla.

Świeżość i nowa jakość

Zmiany Da Grasso można od niedawna obserwować już na profilach społecznościowych marki, gdzie pojawiły się grafiki w nowej stylistyce. Przeprowadzono między innymi odświeżenie logo, zmodyfikowano wiodącą kolorystykę i wprowadzono nową typografię.

Motyw barw i stylistyki został zaczerpnięty z kolorów składników wykorzystywanych do przygotowywania pizzy, takich jak pomidory, bazylia, czosnek. Kolorystyka jest stonowana, ale jednocześnie wykorzystywana do tworzenia dynamicznych form i energicznego przekazu.

Nowe logo Da Grasso 2024
Nowe logo Da Grasso 2024 - szyld pizzerii
Rebranding Da Grasso - reklama outdoorowa 2024
Nowa stylistyka Da Grasso 2024
Nowa komunikacja wizualna Da Grasso - torba
Nowa identyfikacja wizualna Da Grasso - rebranding 2024
Opakowania pizzy Da Grasso 2024 - rebranding

Naklejki marketingową nowością Da Grasso

Da Grasso postanowiło również wprowadzić do swojej komunikacji zupełnie nowy element budowania charakteru marki, którym staną się wlepki. Marka chce za ich pomocą wyróżnić się na rynku, a ponadto zapowiada, że z czasem mają one stać się „platformą dla lokalnych artystów”.

Naklejki Da Grasso - rebranding 2024

Nowe hasło i oferta pizzerii

W ramach rebrandingu sieć pizzerii wprowadza także nowe hasło marki, którym będzie „Wszystko dobrze”, mające pomóc w zmianie postrzegania jej charakteru. Właściciel chce w ten sposób podkreślić komunikację opartą na motywie wolności i oderwania się od utartych schematów.

– Wprowadzamy bardziej swobodny styl komunikacji, który oddaje charakter pizzy jako potrawy łączącej ludzi – bez niepotrzebnego dystansu. Pizza to danie, które zdobyło serca Polaków na równi z tradycyjnym schabowym. I widać to w badaniach, bo aż 89 proc. mieszkańców naszego kraju sięga po nią równie często, jak po wspomnianego schabowego. Pizza staje się symbolem niezobowiązującego i egalitarnego podejścia. Bo przecież, kto z nas nie kocha pizzy? Zmiana, której jesteśmy świadkiem, otwiera nowy rozdział w historii marki – podsumowuje Rafał Piasecki.

Źródło: Da Grasso, wiadomoscihandlowe.pl
Skomentuj artykuł