Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Daldoss pnie się w górę i podkreśla to kompleksowym rebrandingiem

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Daldoss - nowe logo
Włoski producent dźwigów Daldoss przeszedł wizerunkowe odświeżenie, które ma lepiej oddawać współczesny charakter marki. Firma zyskała nowe logo i odświeżyła cały system identyfikacji wizualnej, dostosowując go do współczesnych standardów.

Włoskie dźwigi o wieloletniej tradycji

Daldoss to włoska marka wind i dźwigów do zastosowań komercyjnych i w małych budynkach mieszkalnych, produkowanych przez firmę rodzinną z ponad 70-letnią tradycją. Została założona w 1945 roku, a w 1970 z małych warsztatów przerodziła się w przedsiębiorstwo Daldoss Elevetronic SpA, rozpoczynając światową ekspansję.

Rozwiązania Daldoss są dostępne w wielu krajach Europy, w tym w Polsce oraz na rynkach innych kontynentów, między innymi w USA, Australii, RPA czy w Singapurze.

Zmiany podkreślające ewolucję firmy, jej nowoczesność i aspiracje

W ostatnich miesiącach producent przeprowadził kompleksową analizę swojej działalności. Jednym z wniosków, które pojawiły się w trakcie konsultacji doradczych była konieczność przeprowadzenia wizerunkowego odświeżenia. Celem podjętych działań było wzmocnienie przekazu o przemysłowych tradycjach firmy, ale i o jej nowoczesności oraz nowych aspiracjach.

Nowe logo i hasło Daldoss – Move up together

Rebranding Daldoss zrealizowany we współpracy z agencją Coo’ee Italia zaowocował dużymi zmianami wizualnymi. Nowe logo włoskiego producenta zyskało minimalistyczną, nowoczesną formę, a przeprojektowana identyfikacja wizualna została oparta na bieli i odcieniach zieleni. Przyjęty styl jest kontynuacją dotychczasowego dorobku marki, jednak w całkowicie nowym, współczesnym wydaniu.

Firma przyjęła także nowe hasło przewodnie, którym stało się krótkie sformułowanie Move up together.

– U podstaw rebrandingu leży nowe pozycjonowanie „Move up together”, które odzwierciedla misję Daldoss: rozwijać się razem z partnerami i klientami, rozwijając silne i trwałe relacje. Przesłanie to łączy podstawową działalność firmy – mobilność pionową – ze strategią współpracy i współtworzenia wartości ze wszystkimi interesariuszami – podają autorzy rebrandingu z Coo’ee Italia.

Nowe logo Daldoss
Rebranding Daldoss - symbol
Rebranding Daldoss - nowy symbol
Nowe logo Daldoss i hasło marki
Rebranding Daldoss - nowe hasło marki
Rebranding Daldoss - symbol logo
Rebranding Daldoss - flaga
Rebranding Daldoss - logo na koszulce

Wraz z nowym logo firma zyskała także całkowicie nową stronę internetową oraz narzędzia wizualne do skuteczniejszego budowania obecności marki w przestrzeniach cyfrowych.

Źródła ilustracji: Daldoss, Coo'ee Italia
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding