Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Digital Care zmienia się w bolttech Poland

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Logo Digital Care i nowe logo bolttech
Od 15 czerwca 2024 r. Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem przejęcia Digital Care przez bolttech w październiku 2023 roku, kiedy to polska spółka stała się częścią jednego z najszybciej rozwijających się insurtech’ów na świecie.

Założona w 2012 roku firma Digital Care jest dostawcą innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań, obejmujących cały cykl życia urządzeń mobilnych. Swoje usługi oferuje nie tylko w Polsce, ale także w Europie, Azji i Afryce.

Logo bolttech na budynku

Dzięki temu połączeniu bolttech wzmocnił swoją obecność w Europie i poza nią, oferując pełny wachlarz usług dodanych dla urządzeń mobilnych.

„Jesteśmy podekscytowani, ogłaszając rebranding Digital Care na bolttech, po udanym przejęciu firmy w październiku ubiegłego roku. To kamień milowy w naszym rozwoju, który zwiększa nasze możliwości oferowania klientom dostosowanych do ich potrzeb usług, chroniących to, co dla nich ważne. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej podróży. Jesteśmy gotowi na następny rozdział i dalszy rozwój.” – Rob Schimek, CEO Grupy bolttech

„Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach. Dziękuję wszystkim pracownikom Digital Care, którzy przez ostatnie 12 lat swoją ciężką pracą i zaangażowaniem przyczynili się do tego sukcesu.” – Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu bolttech Poland

Zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi Digital Care oferowane klientom oraz współpracę z Partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy. Jeżeli chodzi o inne spółki należące do Grupy Digital Care to spółka MTTC Poland sp. z o.o. również zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland Sp. z o.o. Nie zmienia się natomiast nazwa iMad sp. z o.o., autoryzowany reseller i serwis Apple.

Źródło: bolttech Poland
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy