W ciągu 40 lat Etteplan zmienił się z tradycyjnej firmy inżynieryjnej w nowoczesną firmę świadczącą usługi technologiczne. W tym samym czasie rozszerzył swoją działalność z Finlandii na rynki globalne. Obecnie działa w ośmiu krajach, gdzie ma ponad 80 biur.
„Staliśmy się globalnym graczem na rynku i przekształciliśmy się w wiodącą firmę świadczącą usługi technologiczne. Nadszedł czas, abyśmy zrobili odważny krok naprzód również w zakresie naszej marki. Nowy brand lepiej pokazuje, czym jesteśmy dziś jako firma. Przedstawia naszą kompleksową ofertę i ukazuje przyszłość, jaką tworzymy dla Etteplan”, mówi Juha Näkki, CEO i prezes Etteplan.
Rebranding Etteplan to nie tylko zmiana wizualna, nowe logo i kolory. Wspólnie wypracowaliśmy nowe wartości, które są odbiciem naszej kultury. Jej elementami są współpraca partnerska, przywództwo technologiczne, a także innowacje i kreatywność. W Etteplan łączymy ludzi i technologię, aby zmieniać rzeczywistość na lepsze. Nasza odświeżona marka, cele, wizja oraz wartości pokazują, kim jesteśmy dzisiaj: wszechstronnie utalentowaną grupą ludzi, która tworzy firmę świadczącą usługi technologiczne. Wspólnie stawiamy czoło wyzwaniom i napędzamy pozytywne zmiany w przemyśle.
„Nasza nowa marka i wartości zostały stworzone w oparciu o opinie naszych pracowników, klientów i innych interesariuszy. Udało nam się stworzyć unikalną markę, która jest naszym odbiciem. Daje nam możliwość dalszego rozwoju Etteplan i wspiera nas w osiąganiu naszych celów oraz byciu jeszcze bardziej wartościowym partnerem i atrakcyjniejszym pracodawcą”, mówi Outi Torniainen, SVP, Marketing i Komunikacja w Etteplan.
Nowa marka, jak i nowa strona internetowa Etteplan, zostały już uruchomione. Wszelkie zmiany w naszych biurach będą zachodzić przez cały 2024 rok. Specjalne wideo marki Etteplan pokazuje, jaka zmiana w nas zaszła i jaką mamy tożsamość.
Źródło: Etteplan