Szukaj

Reklama

Euronet wprowadza nową identyfikację wizualną

Rebranding marki Euronet - nowe logo i identyfikacja bankomatów
Polski oddział dostawcy usług finansowych Euronet poinformował o rozpoczęciu wdrażania nowej identyfikacji. Rebranding ma podkreślić nowoczesność marki i pomóc w realizacji zdefiniowanej na nowo misji koncernu.
Reklama

Euronet to nie tylko bankomaty

Euronet jest jednym z największych na świecie dostawców technologii finansowych i płatności. Marka jest znana głównie z rozbudowanej sieci prawie bankomatów i terminali płatniczych rozlokowanych w 65 krajach, których łączna ilość wynosi około 664 tysiące urządzeń. Oprócz tego świadczy także usługi z zakresu płatności prepaid, oprogramowania kart płatniczych czy przekazów pieniężnych.

Nowe logo podkreślające rozwój

Rebranding Euronetu jest związany z nową strategią i przedefiniowaniem misji koncernu, które zostały przyjęte jeszcze w ubiegłym roku. Według dyrektora generalnego Euronetu, Michaela J. Browna, przeprojektowany system identyfikacji jest bardziej dostosowany do aktualnego charakteru marki – Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości.

Nowe logo Euronetu mimo kolorystyki częściowo nawiązującej do dotychczasowej palety barw jest zupełnie innym projektem. Minimalistyczna konstrukcja znaku została oparta na bezszeryfowym kroju i delikatnych wcięciach liter, starających się zwiększać jego unikalność. Z identyfikacji znika natomiast żółty kolor, który zastąpiono odcieniem turkusu.

Nowe logo Euronet bankomaty
Rebranding Euronet - nowe logo bankomatów
Wizualizacja nowych bankomatów Euronet
Rebranding sieci Euronet - nowa identyfikacja wizualna

Wprowadzenie zmiany w ciągu 2 lat

Odświeżona identyfikacja wizualna Euronetu została zaprezentowana już w grudniu ubiegłego roku, jednak wdrożenie w Polsce zostało zaplanowane dopiero teraz. Wdrożenie projektu rozpoczęło się od zmiany cyfrowych kanałów komunikacji marki takich jak strona internetowa czy profile w social mediach.

Kolejnym etapem będzie sukcesywna wymiana obrandowania bankomatów i wpłatomatów, która została zaplanowana na najbliższe 2 lata. Długi czas implementacji odświeżonego brandingu polskie przedstawicielstwo uzasadnia względami ekonomicznymi i ekologicznymi.

Źródło: Euronet
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
0 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze