Ponad 30 lat działalności
FAST to polski producent chemii budowlanej i systemów ociepleń, który od ponad 30 lat dostarcza na rynek farby, kleje, tynki, systemy ociepleń czy produkty do hydroizolacji. Spółka należy do duńskiej Grupy Rockwool, będącej światowym liderem w produkcji materiałów z wełny mineralnej.
W wyniku rozwoju i działań strategicznych przeprowadzono odświeżenie dotychczasowego wizerunku, przyjmując zupełnie nową identyfikację wizualną, spójną z siostrzaną spółką w Grupie – niemiecką firmą HECK Wall Systems.
Uproszczenie i eliminacja symboli z logo
Nowe logo FAST Wall Systems jest prostym, typograficznym znakiem, kolorystycznie podtrzymującym ciągłość z dotychczasowym symbolem. Jest to jedyne podobieństwo z poprzednikiem, ponieważ poza wykorzystaniem czerwonej barwy, nowy projekt znacznie się od niego różni.
Ze znaku usunięto wszystkie dotychczas wykorzystywane elementy takie jak kwadratowe pole w czerwono-białe pasy czy wizerunek klonowego liścia. Zmieniono także formę dopisku informującego o przynależności spółki do jej głównego właściciela.
Prosto, minimalistycznie, użytecznie
W ślad za zmianą logo, znaczącej metamorfozie poddano także całą identyfikację wizualną. Nowa tożsamość marki FAST została oparta na minimalistycznych formach, które mają podkreślać nowoczesność firmy oraz ułatwić kreowanie spójnego wizerunku.
Istotnym czynnikiem w zrealizowanym rebrandingu była również chęć wizualnego podkreślenia przynależności polskiej marki do światowego lidera w branży oferowanych materiałów budowlanych.
– Nowy wizerunek to odzwierciedlenie naszego zaangażowania w dostarczanie innowacyjnych i trwałych rozwiązań, zgodnych z najwyższymi standardami i wartościami Grupy ROCKWOOL – wyjaśnia Paweł Pomykała, Managing Director FAST Wall Systems.
FAST Wall Systems realizuje obecnie etap stopniowego wdrażania zmian w życie, polegający między innymi na wymianie opakowań oferowanych produktów. Zgodnie z przewidywaniami firmy, proces ten powinien zostać zakończony w ciągu kilku miesięcy.
Źródło: FAST Wall Systems