Od pasji do profesjonalnego kreowania marki
Centrum wspinaczkowe Flash z Białegostoku powstało w 2016 roku z inicjatywy pasjonatów wspinaczki, którzy podkreślają jej wszechstronne korzyści dla rozwoju fizycznego, nazywając ją jednym z najbardziej ogólnorozwojowych sportów. Grupa oferuje nie tylko dostęp do profesjonalnej ścianki wspinaczkowej, ale również szeroką gamę aktywności – od szkoleń i wyjazdów w skałki, po organizację obozów i ogólnopolskich zawodów.
Rozwój centrum oraz rosnąca popularność wspinaczki stały się impulsem do przeanalizowania dotychczasowej identyfikacji marki. W celu jej odświeżenia, nawiązano współpracę z agencją Datasky, która przygotowała nową, spójną i nowoczesną identyfikację wizualną marki Flash.
Nowe logo Flash ze wspinaczkowym charakterem
Dotychczasowe logo zastąpiono mocnym, minimalistycznym wzorem, który według autorów przyjmuje ponadczasowy i uniwersalny charakter. Jego forma umożliwia praktyczne użytkowanie w różnych sytuacjach, przestrzeniach i technikach bez utraty czytelności.
Ponadto, jak mówi Bartosz Kulesza z agencji Datasky, znak wpisuje się w charakter marki także poprzez niesioną w sobie symbolikę.
– Jest dynamiczny, jak przystało na logo sportowe, a jego nieprzerwana forma odzwierciedla ideę przejścia drogi w stylu „flash” (przy pierwszym podejściu, bez podejmowania blokady). Dodatkowo, na końcu zawiera wpisaną w literę „H+” symbolikę, która w świecie wspinaczki odnosi się do trudności dróg – wyjaśnia Kulesza.
Wraz z nowym logo przygotowane zostały poszczególne elementy identyfikacji wizualnej, które nadadzą marce spójności, umożliwią prowadzenie skutecznej komunikacji wizualnej i pozwolą wykreować grupie Flash wizerunek nowoczesnego, dynamicznego centrum wspinaczkowego.
Źródła: Flash, Datasky