Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Flash wizualnie pnie się w górę. Nowa identyfikacja centrum wspinaczkowego

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Flash - nowe logo centrum wspinaczkowe
Białostockie centrum wspinaczkowe Flash zyskało nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej to jakościowy przeskok w kreowaniu marki i wizerunku białostockiej grupy miłośników wspinaczki.

Od pasji do profesjonalnego kreowania marki

Centrum wspinaczkowe Flash z Białegostoku powstało w 2016 roku z inicjatywy pasjonatów wspinaczki, którzy podkreślają jej wszechstronne korzyści dla rozwoju fizycznego, nazywając ją jednym z najbardziej ogólnorozwojowych sportów. Grupa oferuje nie tylko dostęp do profesjonalnej ścianki wspinaczkowej, ale również szeroką gamę aktywności – od szkoleń i wyjazdów w skałki, po organizację obozów i ogólnopolskich zawodów.

Rozwój centrum oraz rosnąca popularność wspinaczki stały się impulsem do przeanalizowania dotychczasowej identyfikacji marki. W celu jej odświeżenia, nawiązano współpracę z agencją Datasky, która przygotowała nową, spójną i nowoczesną identyfikację wizualną marki Flash.

Nowe logo Flash ze wspinaczkowym charakterem

Dotychczasowe logo zastąpiono mocnym, minimalistycznym wzorem, który według autorów przyjmuje ponadczasowy i uniwersalny charakter. Jego forma umożliwia praktyczne użytkowanie w różnych sytuacjach, przestrzeniach i technikach bez utraty czytelności.

Ponadto, jak mówi Bartosz Kulesza z agencji Datasky, znak wpisuje się w charakter marki także poprzez niesioną w sobie symbolikę.

– Jest dynamiczny, jak przystało na logo sportowe, a jego nieprzerwana forma odzwierciedla ideę przejścia drogi w stylu „flash” (przy pierwszym podejściu, bez podejmowania blokady). Dodatkowo, na końcu zawiera wpisaną w literę „H+” symbolikę, która w świecie wspinaczki odnosi się do trudności dróg – wyjaśnia Kulesza.

Nowe logo Flash centrum wspinaczkowe
Nowe logo centrum wspinaczkowe Flash
stylizowane logo Flash
Koszulki z nowym logo Flash
Rebranding Flash - nowe logo centrum wspinaczkowego
Flash odmiany logo
Prezentacja nowego logo Flash
Neonowe logo Flash. Źródło: Flash/Datasky
Nowe logo Flash na koszulkach grupy
Nowe logo Flash na koszulkach grupy. Źródło: Flash/Datasky

Wraz z nowym logo przygotowane zostały poszczególne elementy identyfikacji wizualnej, które nadadzą marce spójności, umożliwią prowadzenie skutecznej komunikacji wizualnej i pozwolą wykreować grupie Flash wizerunek nowoczesnego, dynamicznego centrum wspinaczkowego.

Źródła: Flash, Datasky
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding