Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Fox Life zmieniło logo

Udostępnij ten artykuł

Październik rozpoczyna się intensywnymi zmianami. Od tego miesiąca nowym logo posługuje się stacja telewizyjna Fox Life. Rebranding ma na celu ujednolicenie identyfikacji telewizji we wszystkich krajach.

rebranding-fox-life

Fox Life jest drugą stacją telewizyjną, która zdecydowała się na rebranding w ostatnim czasie. Wcześniej odświeżenia logo dokonał Universal Channel. Nowe logo Fox Life, to nie tylko zmieniona kolorystyka, ale także czcionka słowa „life”, które zostało umieszczone na fioletowym tle. W identyfikacji wizualnej stacji pojawia się także kolor zielony oraz niebieski, co najłatwiej zauważyć obecnie na nowej stronie internetowej kanału. O ile samo logo może się podobać, zwłaszcza przez prostą formę, o tyle barwy witryny internetowej sprawiają wrażenie dobranych niezbyt umiejętnie. Odstrasza zwłaszcza ten błękit.

fox-life-nowa-identyfikacja

Oczywiście wraz ze znakiem zmienia się także ramówka i cała reszta identyfikacji. Podobają mi się proste kształty, bez zbędnych, wymyślnych efektów. Nie mogę jednak zrozumieć, dlatego zdecydowano się na te pastelowe kolorki, które moim zdaniem zupełnie nie zgrywają się z zastosowanym fioletem. Zdecydowanie lepiej wyglądałby tu np. pomarańczowy.

nowe-logo-fox-life

Amerykańska stacja nie jest w Polsce zbyt popularna. Jej udział w rynku wyniósł w sierpniu ok. 0,15 proc. (wg WirtualneMedia.pl). Rebranding i nowe logo Fox Life ma przede wszystkim zapewnić spójność wizualną (i to na pewno uda się osiągnąć), a także pomóc w promocji kanału. Zmiana wprowadza pewną świeżość i dynamizm za sprawą fioletu, ale ciągle nie mogę przeboleć tego dziwnego połączenia z pastelową zielenią i błękitem.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje