Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Rebranding Gdańskiego Funduszu Ochrony Środowiska

Udostępnij ten artykuł

Od nowego roku Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku posługuje się nowym, odświeżonym znakiem.

Rebranding WFOŚiGW wnosi zupełnie nową jakość w system wizualny tego podmiotu. Można dyskutować oczywiście nad oryginalnością projektu, czy postępującym zużyciem „płaskiego” stylu, ale na tle dotychczas obowiązującego wzoru zmiana Funduszu jest bez dwóch zdań pozytywna.

nowe-logo-wfosigw-gdansk-wersja-pionowa

Odświeżone logo wygląda moim zdaniem bardzo dobrze także z tego powodu, że nie powiela utartych w „branży” schematów kolorystycznych. Pojawia się co prawda znów motyw drzewa i wody (a więc bardzo typowe elementy), ale w prostej kolorystyce trzeba przyznać, że nie wygląda to najgorzej. Cieszyć może również fakt, że wraz z nowym logo przygotowano także dla WFOŚiGW księgę znaku, co świadczy o profesjonalnym podejściu do procesu rebrandingu.

logo-wfosigw-gdansk-wersje-kolorystyczne

Myślę, że zmiana gdańskiego Funduszu Ochrony Środowiska jest pierwszym w tym roku całkiem przyzwoitym rebrandingiem. Pomimo znanych motywów autorom udało się uzyskać świeży wzór, który może się podobać. Proste kształty, estetyczna kolorystyka i profesjonalne wykonanie na pewno wyjdą na dobre właścicielom znaku. Oby teraz zarząd poszedł za ciosem i po opracowaniu podstawy identyfikacyjnej zajął się jej wdrażaniem w życie, co będzie na pewno dużo trudniejsze i kosztowniejsze. Ale mimo wszystko życzymy powodzenia.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje