Już nie płaski Android
Dotychczasowe logo Androida było efektem zmian przeprowadzonych 4 lata temu, o których pisaliśmy w artykule o nowym logo Androida 10. Wtedy to do znaku wprowadzono powtórnie wizerunek robota, jako nieodłączną część logo. Wcześniej występował on jedynie jako element identyfikacji wizualnej marki. Całość utrzymana była w płaskiej i minimalistycznej stylistyce, która wraz z obecnym przeprojektowaniem odchodzi do lamusa.
Nowy wizerunek robota w logo Androida
Nowe logo Androida zaprezentowane przez Google to zupełnie inna, bogata w odcienie i wypukłości stylistyka. Chociaż wizerunek robota jest podobny, różnice między dwoma projektami stosunkowo łatwo dostrzec. Google tym razem zamiast na minimalizm, postawiło na trójwymiarowość, dostrzegalną także w pozostałych obszarach nowej identyfikacji wizualnej.
Odświeżony wzór to także nowa typografia i zmodyfikowany zapis nazwy marki, która zaczyna się wielką literą, a nie jak dotąd, małą.
Nowa identyfikacja wizualna Androida zostanie wprowadzona na szeroką skalę wraz z najnowszą, 14-stą wersją systemu, której wydanie planowane jest na jesień br.
Źródło: 9t05google
Reklama Wypromuj swoją stronę i usługi. Sprawdź ofertę na mateuszlomber.pl