10 lat na europejskich rynkach
Greencell jest polską marką pod którą produkowane są urządzenia do ładowania i magazynowania energii. Produkty takie jak ładowarki, powerbanki, kable, baterie do urządzeń elektronicznych oraz rozwiązania z zakresu elektromobilności znajdują nabywców w Polsce i całej Europie.
W czasie 10 lat obecności na europejskich rynkach marka wypracowała sobie pozycję, którą kierownictwo producenta postanowiło teraz wzmocnić i rozszerzyć poprzez kompleksowy rebranding.
Greencell prezentuje nie tylko nowe logo, ale i podejście do odbiorców
Firma podjęła decyzję o odświeżeniu i uporządkowaniu marki. Celem działania jest dostosowanie do współczesnych realiów, nadanie jej nowoczesnego wizerunkowego rysu oraz zakomunikowanie wsparcia w codziennym życiu.
– Chcieliśmy, aby po 10 latach marka stała się bardziej aktualna, spójna i mogła lepiej komunikować się z Klientami, którzy ją napędzają. Dorośliśmy, a rebranding jest uporządkowaniem tego, co zaczęło się w 2013 roku – wyjaśnia Paweł Ochyński, założyciel Greencell.
Nowe logo Greencell to konstrukcja unikalnego sygnetu z prostą typografią. Symbol przedstawia ikonę włącznika, zbudowaną na bazie liter „G” i „C”, oraz „komórki” imitujące ruch ładowania baterii.



Unowocześniony znak jest tylko częścią całej zmiany, ponieważ marka zyskała także zupełnie odmieniony system wizualny, opracowany we współpracy z agencją BNA. Celem odświeżonej identyfikacji jest wykreowanie odmienionego obrazu marki, skupionej na codzienności i rozwiązywaniu problemów, z którymi spotyka się każdy z nas.
– Aby wyzbyć się nieco mrocznych, gamingowych skojarzeń płynących z dotychczasowej identyfikacji, potrzebowaliśmy nowego story dla marki. Chcieliśmy, aby Greencell stał się cichym bohaterem codziennych wyzwań, sprytną i łatwą odpowiedzią na problemy, dzięki której użytkownik może skupić się na tym co najważniejsze – czasie z rodziną i przyjaciółmi – wskazuje Przemysław Warchał, head of brand w Greencell.
„Smarter Everyday” nowym przesłaniem Greencell
Nowa odsłona marki Greencell została oparta na rozwiązaniach wizualnych nie do końca typowych dla branży technologicznej. W identyfikacji komunikowana jest nowoczesność, ale przede wszystkim bliskość i praktyczny wymiar dostarczanych produktów.
– Zamiast typowej dla marek technologicznych futurystycznej próżni i dużej ilości czerni Greencell używa jasnej, świeżej kolorystyki, zdjęć podkreślających realny kontekst używania sprzętu oraz typografii uzupełnionej o humanistyczny, szeryfowy krój – czytamy w komunikacie marki na temat rebrandingu.







Finalizacja rebrandingu do końca 2025
Greencell wdrożenie nowego brandingu rozpoczyna od kanałów digitalowych, ale jak zapowiada firma, jeszcze w tym roku na rynek trafią produkty z nowym logo. Proces docelowo obejmie całe portfolio marki, a jego zakończenie planowane jest do końca 2025 roku.