Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Greencell chce być bliższy użytkownikom i wprowadza nową identyfikację wizualną

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Greencell - nowe logo 2024
Marka Greencell z początkiem października zaprezentowała się swoim odbiorcom w nowych szatach. Firma rozpoczęła wdrażanie nowej identyfikacji, która jest częścią przeprowadzanego rebrandingu.

10 lat na europejskich rynkach

Greencell jest polską marką pod którą produkowane są urządzenia do ładowania i magazynowania energii. Produkty takie jak ładowarki, powerbanki, kable, baterie do urządzeń elektronicznych oraz rozwiązania z zakresu elektromobilności znajdują nabywców w Polsce i całej Europie.

W czasie 10 lat obecności na europejskich rynkach marka wypracowała sobie pozycję, którą kierownictwo producenta postanowiło teraz wzmocnić i rozszerzyć poprzez kompleksowy rebranding.

Greencell prezentuje nie tylko nowe logo, ale i podejście do odbiorców

Firma podjęła decyzję o odświeżeniu i uporządkowaniu marki. Celem działania jest dostosowanie do współczesnych realiów, nadanie jej nowoczesnego wizerunkowego rysu oraz zakomunikowanie wsparcia w codziennym życiu.

– Chcieliśmy, aby po 10 latach marka stała się bardziej aktualna, spójna i mogła lepiej komunikować się z Klientami, którzy ją napędzają. Dorośliśmy, a rebranding jest uporządkowaniem tego, co zaczęło się w 2013 roku – wyjaśnia Paweł Ochyński, założyciel Greencell.

Nowe logo Greencell to konstrukcja unikalnego sygnetu z prostą typografią. Symbol przedstawia ikonę włącznika, zbudowaną na bazie liter „G” i „C”, oraz „komórki” imitujące ruch ładowania baterii.

Rebranding Greencell - nowe logo
Rebranding Greencell - new logo
Rebranding Greencell - nowe logo ciemne

Unowocześniony znak jest tylko częścią całej zmiany, ponieważ marka zyskała także zupełnie odmieniony system wizualny, opracowany we współpracy z agencją BNA. Celem odświeżonej identyfikacji jest wykreowanie odmienionego obrazu marki, skupionej na codzienności i rozwiązywaniu problemów, z którymi spotyka się każdy z nas.

– Aby wyzbyć się nieco mrocznych, gamingowych skojarzeń płynących z dotychczasowej identyfikacji, potrzebowaliśmy nowego story dla marki. Chcieliśmy, aby Greencell stał się cichym bohaterem codziennych wyzwań, sprytną i łatwą odpowiedzią na problemy, dzięki której użytkownik może skupić się na tym co najważniejsze – czasie z rodziną i przyjaciółmi – wskazuje Przemysław Warchał, head of brand w Greencell.

„Smarter Everyday” nowym przesłaniem Greencell

Nowa odsłona marki Greencell została oparta na rozwiązaniach wizualnych nie do końca typowych dla branży technologicznej. W identyfikacji komunikowana jest nowoczesność, ale przede wszystkim bliskość i praktyczny wymiar dostarczanych produktów.

– Zamiast typowej dla marek technologicznych futurystycznej próżni i dużej ilości czerni Greencell używa jasnej, świeżej kolorystyki, zdjęć podkreślających realny kontekst używania sprzętu oraz typografii uzupełnionej o humanistyczny, szeryfowy krój – czytamy w komunikacie marki na temat rebrandingu.

Rebranding Greencell - grafika promocyjna
Nowe ikony Greencell
Rebranding Greencell 2024
Rebranding Greencell - nowa identyfikacja wizualna
Nowe logo Greencell na produkcie
Rebranding Greencell - nowe logo na opakowaniach

Finalizacja rebrandingu do końca 2025

Greencell wdrożenie nowego brandingu rozpoczyna od kanałów digitalowych, ale jak zapowiada firma, jeszcze w tym roku na rynek trafią produkty z nowym logo. Proces docelowo obejmie całe portfolio marki, a jego zakończenie planowane jest do końca 2025 roku.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding