Nowe logo Walk bez idącego mężczyzny
Zmiana Grupy Walk objęła całą dotychczasową identyfikację wizualną, poczynając od logo agencji.
Nowy znak to całkowicie przeprojektowana konstrukcja, która z poprzednim wzorem dzieli jedynie podobną, choć żywszą kolorystykę. Ze znaku usunięto wizerunek idącego mężczyzny, a nazwa agencji została przedstawiona w charakterystyczny sposób. W standardowej formie użyto jedynie litery W oraz K, pomiędzy którymi pojawia się element, układający się w sposób umożliwiający dostrzeżenie także zarówno A jak i L.
Autor nowego logo, David Racchi z agencji Walk with David wyjaśnia motywy wprowadzenia takiego wzoru – Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk […]
Identyfikacja wizualna z cyfrowym potencjałem
Nowa identyfikacja wizualna została oparta na zestawie grafik, animacji i minimalistycznych rozwiązań, które umożliwiają prawidłową komunikację marki, szczególnie w kanałach cyfrowych, na które Grupa chce położyć największy nacisk.
Grupa komunikacji marketingowej Walk działa na rynku od 16 lat, a w jej skład wchodzą trzy podmioty: Walk PR, Walk Evente oraz Walk Creative.
Źródło: Walk