Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Grupa Walk przechodzi dużą wizualną zmianę

Udostępnij ten artykuł

Rebranding grupy komunikacji Walk 2022
Grupa komunikacji marketingowej Walk zaprezentowała nowe logo wraz ze znacznie zmienionym systemem wizualnym. Ostatnie tak duże zmiany przechodziła 10 lat temu.

Nowe logo Walk bez idącego mężczyzny

Zmiana Grupy Walk objęła całą dotychczasową identyfikację wizualną, poczynając od logo agencji.

Nowy znak to całkowicie przeprojektowana konstrukcja, która z poprzednim wzorem dzieli jedynie podobną, choć żywszą kolorystykę. Ze znaku usunięto wizerunek idącego mężczyzny, a nazwa agencji została przedstawiona w charakterystyczny sposób. W standardowej formie użyto jedynie litery W oraz K, pomiędzy którymi pojawia się element, układający się w sposób umożliwiający dostrzeżenie także zarówno A jak i L.

Nowe logo agencji Walk

Autor nowego logo, David Racchi z agencji Walk with David wyjaśnia motywy wprowadzenia takiego wzoru – Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk […]

Identyfikacja wizualna z cyfrowym potencjałem

Nowa identyfikacja wizualna została oparta na zestawie grafik, animacji i minimalistycznych rozwiązań, które umożliwiają prawidłową komunikację marki, szczególnie w kanałach cyfrowych, na które Grupa chce położyć największy nacisk.

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Walk

Grupa komunikacji marketingowej Walk działa na rynku od 16 lat, a w jej skład wchodzą trzy podmioty: Walk PR, Walk Evente oraz Walk Creative.

Źródło: Walk
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News