Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Jak klienci oceniają współpracę z Nieruchomosci-online.pl w 2024 roku?

Udostępnij ten artykuł

Cyklicznie badanie NPS (Net Promoter Score) zostało przeprowadzone, by pokazać stopień zadowolenia pośredników w obrocie nieruchomościami ze współpracy z portalem Nieruchomosci-online.pl. Dzięki niemu witryna ma też szansę na wytyczenie nowych ścieżek rozwoju oraz dopracowanie oferty tak by, jak najlepiej odpowiadała na potrzeby rynku. Wyniki tej analizy pozwalają również sprawdzić, jak bardzo agenci są skłonni polecać portal klientom, znajomym i współpracownikom.

Końcówka roku dobrym czasem na podsumowania

Badanie poziomu satysfakcji NPS przeprowadzono w okresie od 8 do 31 października i wzięło w nim udział ponad 900 użytkowników portalu Nieruchomosci-online.pl. W grupie tej znaleźli się zarówno agenci jak i właściciele biur nieruchomości. Uczestnicy odpowiadali na pytanie: Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz korzystanie z usług Nieruchomosci-online.pl znajomym? Oceniali też portal w skali od 1 do 10.

Wnioski z badania pokazują, że użytkownicy doceniają go za pięć kluczowych obszarów.

Po pierwsze ważna jest dla nich duża liczba zapytań z portalu. Ta wartość jest kluczowa dla sukcesu każdego pośrednika. Witryna dostarcza ich blisko 3 miliony w ciągu roku. Dzięki temu jest w czołówce wyszukiwań Google wśród wszystkich witryn tego typu. Kolejnym cennym obszarem dla agentów są statystyki dostarczane przez witrynę. To właśnie one pozwalają agentom oraz całym biurom podejmować odpowiednie działania optymalizujące ogłoszenia, oraz skutecznie je promować. Rozbudowane statystyki są dostępne dla wszystkich kont agentów i biur. Dzieje się tak dlatego, że pracownicy portalu wiedzą jak ważne jest gromadzenie i porównywanie danych pochodzących z różnych źródeł. Co ważna, portal Nieruchomosci-online.pl jest aktualnie jedynym miejscem udostępniającym swoim użytkownikom takie informacje.

Ankietowani doceniają również przejrzysty interfejs witryny. Został on stworzony tak by szybko i intuicyjnie zdefiniować cel poszukiwań. Witryna jest wolna od rozpraszaczy, zbędnych ścieżek uwagi czy reklam zewnętrznych. Dzięki temu poszukiwane informacje można na niej znaleźć błyskawicznie i w bardzo prosty sposób.

Kolejnym atutem strony Nieruchomosci-online.pl jest rozpoznawalność marki i szerokie możliwości dotarcia do grupy docelowej. Te atuty portal zdobywa dzięki cyklicznym kampaniom brandowym oraz reklamą w sieci. Działania te pozwalają przyciągać nowych klientów i mają przełożenie na ruch na stronie. Jest to niezwykle ważne, ponieważ to właśnie od tego zależy efektywność, która liczy się dla ogłoszeniodawców.

Użytkownicy cenią portal również za konkurencyjność cenową. Pośrednicy i właściciele agencji obrotu nieruchomościami płacą tylko za faktycznie dodaną liczbę ogłoszeń.

Portal Nieruchomosci-online.pl widziany oczami klientów

Agenci, którzy na co dzień działają na stronie, chwalą sobie system wyróżniania ogłoszeń. Doceniają również promocje i pakiety dzięki, którym mogą promować swoje oferty w konkurencyjnej cenie. Część z nich zwraca też uwagę na support team, dzięki któremu wszystkie problemy na linii witryna- agent rozwiązywane są szybko i skutecznie. Witryna pozwala im też na szybki wgląd do statystyk. Wspiera też pośredników na różnych polach i tym samym pomaga im w budowaniu marki osobistej.

W opinii wielu agentów to właśnie ten portal przynosi im najwięcej klientów. Jeśli dodamy do tego przejrzystą witrynę i łatwą obsługę strony Nieruchomosci-online.pl okazuje się bezkonkurencyjna. Widać to szczególnie, wtedy gdy zwrócimy uwagę na pakiet usług oferowanych przez tę stronę po cenie niższej niż w innych miejscach tego typu. Agenci i właściciele biur doceniają też dużą rozpoznawalność marki, która z jednej strony pozwala pozyskać nowych klientów, z drugiej wspiera prestiż i profesjonalizm współpracującego z nią podmiotu. Niektórzy agenci zwracają też uwagę na to, że nowe ogłoszenia mogą do nich przychodzić w formie wiadomości SMS. Dzięki temu mogą na nie szybko reagować.

Agenci zwracają też uwagę na przejrzystość ogłoszeń, która jest ważna dla ich klientów. Zarówno pośrednicy jak i osoby, które korzystają z ich usług, mogą wyróżniać anonsy, szczególnie dla nich interesujące i być na bieżąco z nowymi nieruchomościami pojawiającymi się na rynku. Dla pośredników duże znaczenie ma też wysokie pozycjonowanie portalu, który zapewnia rozpoznawalność marki nawet na niewielkich rynkach lokalnych.

Witryna ma dodatkowo opcję informowania o zapytaniach potencjalnych klientów. Dzięki temu łatwiej organizować sobie pracę i być na bieżąco z potrzebami osób zainteresowanych. Szeroka gama usług i informacji dostępnych na stronie to kolejny atut, jaki zauważają agenci.

Nieruchomosci-online.pl to nie tylko miejsce skupiające ogłoszenia, ale też źródło cennej wiedzy branżowej. Mimo że portal jest duży, jego pracownicy dbają, by był regularnie aktualizowany. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do aktywnych ofert, ale mogą też śledzić zmiany w branży i wychwytywać jej najważniejsze trendy.

Źródło informacji: NNV
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Materiał reklamowy