Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Jak wybrać słodycze z logo firmy do promocji?

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Pojedyncze krówki czy czekoladki, a może całe puszki lub tematyczne bombki? Jakie słodycze z logo firmy będą najlepszą formą promocji Twojej marki? Kogo słodki prezent przyprawi nie tylko o uśmiech na twarzy? Słowem – jak marketingowo zyskać na słodyczach z nadrukiem firmowym?

Dobierz rodzaj słodyczy z logo do okazji

Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie, jakie słodycze z logo firmy będą najlepsze dla promocji Twojej marki, ale z pewnością można dokonać pewnej selekcji. Dobry marketing w dzisiejszych czasach polega przede wszystkim na zaskoczeniu potencjalnego klienta. To pozwala na zapamiętanie tej konkretnej reklamy w gąszczu innych, które widzimy przecież na każdym kroku.

Krówki i lizaki znamy wszyscy, ale czy większej przyjemności nie sprawi tabliczka mlecznej czekolady lub pudełko pachnących świętami ciasteczek? Na stronie caprea.com.pl masz szeroki wybór słodyczy z nadrukiem firmowym. Nawet tabliczka czekolady może mieć tutaj specjalną formę. Możesz zdecydować się na tradycyjną formę czekolady z dowolnym nadrukiem reklamowym w obwolucie lub zainwestować w elegancki kartonik z logotypem, napisami i motywem graficznym. Taki prezent wręczony klientowi na początku spotkania może diametralnie zmienić klimat rozmów na bardziej przyjazny negocjacjom.

Stawiając na oryginalność, nie musimy rezygnować z klasycznych rozwiązań. Aromatyczne, świeże i ciągnące krówki z pewnością sprawdzą się w czasie konferencji czy tragów, kiedy słodkości wystawione przy Twoim stanowisku pozwolą potencjalnym klientom na zatrzymanie się, a być może także rozmowę z Tobą.

Słodka promocja dla pozytywnych skojarzeń

Beztroski czas dzieciństwa z pewnością większości z nas kojarzy się także ze słodyczami. Lubimy wracać do wspomnień z czasów, kiedy nie towarzyszył nam bagaż doświadczeń i obowiązków, więc dlaczego przedsiębiorcy nie mieliby wykorzystać tego faktu w marketingu?

Już teraz wejdź na: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/slodycze-reklamowe/ i sprawdź, który rodzaj słodyczy wywołuje największy uśmiech, a gdy już dopasujesz rodzaj produktu do prowadzonej działalności, pomyśl jeszcze, że taką samą radość możesz dać swoim klientom lub pracownikom. 

Cukier krzepi i powoduje, że jesteśmy bardziej otwarci i produktywni. Możesz to wykorzystać w negocjacjach z dużym klientem, w trakcie mniej formalnych spotkań, ale także przy sklepowej ladzie, jeśli prowadzisz sklep często odwiedzany przez najmłodszych.

Pudełka ze słodyczami z nadrukiem na specjalne okazje

Słodycze z nadrukiem firmowym są bardzo popularne w okresach przedświątecznych. To wtedy szukamy oryginalnych prezentów dla naszych stałych klientów i chcemy sprawić im nieco przyjemności. Słodycze z logo firmy i świąteczną grafiką w eleganckiej puszce to klasyczne połączenie przyjemnego z pożytecznym. Zawartość puszki prawdopodobnie szybko zniknie, ale samo opakowanie będzie na tyle atrakcyjne, że z pewnością znajdzie swoje miejsce w niejednym domu, gdzie logo Twojej firmy będzie stale widoczne.

Źródło: Caprea
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy