Materiał sponsorowany
Formy reklamy outdoorowej z InPost
Ze względu na specyfikę działalności InPost oczywistą formą reklamy oferowaną przez firmę jest reklama outdoor. Na czym polega? W Polsce znajduje się już ponad 20 tysięcy urządzeń Paczkomat®, co sprawia, że korzystają z nich mieszkańcy wszystkich województw. Coraz częściej maszyny stawia się nawet w niewielkich wsiach.
Z tego powodu jedna z propozycji InPost to oklejanie urządzeń materiałami promującymi. Firmy mogą liczyć na kompleksową obsługę zarówno w kwestii montażu, jak i doborze wytrzymałych produktów do realizacji kampanii. Reklamy muszą zajmować przynajmniej cztery kolumny skrytek. Jest też opcja oklejenia całego automatu Paczkomat. Łącznie okleina może osiągać nawet kilkadziesiąt metrów kwadratowych powierzchni.
Taka forma promocji sprawia, że reklama jest widoczna z daleka. Urządzenia Paczkomat® są zawsze oświetlone, więc materiały dobrze prezentują się nawet nocą. Dzięki temu zwracają na nie uwagę nie tylko osoby odbierające przesyłki, ale również przechodnie czy kierowcy. Maszyny często znajdują się bowiem przy parkingach, sklepach i ruchliwych ulicach.
Reklamę w formie statycznej grafiki można wyświetlać na ekranach urządzeń Paczkomat®. Do wyboru są trzy ekrany: początkowy, autoryzacyjny i pożegnalny. To od przedsiębiorcy wykupującego usługę zależy, kiedy użytkownicy zobaczą jego materiał promocyjny. Wszystkie kwestie ustalane są indywidualnie podczas nawiązywania współpracy.
Kolejny sposób, który pozwala markom na zaistnienie w świadomości odbiorców, to sampling produktów. InPost oferuje umieszczanie przez kurierów wraz z paczkami próbek różnych towarów w skrytkach. To metoda na wręczenie szerokiemu gronu odbiorców darmowych gadżetów. Wskutek tego klienci e-commerce z pewnością zwrócą uwagę na dany brand i jego ofertę.
Oferta InPost w zakresie marketingu online
InPost proponuje również pomoc w marketingu internetowym. Jedna z możliwości to umieszczanie reklam banerowych na oficjalnej stronie przewoźnika. Materiał promocyjny może znaleźć się na witrynie głównej, w miejscu śledzenia przesyłek czy wyszukiwarce maszyn Paczkomat®.
Kolejna opcja to wysyłanie powiadomień push do użytkowników aplikacji InPost Mobile. Na swoje urządzenia pobrało ją około kilka milionów osób. Firmy mogą nadawać za jej pośrednictwem treści składające się z krótkich komunikatów. Gdy weźmie się pod uwagę rosnącą popularność urządzeń mobilnych, okazuje się to jednym z efektywniejszych rozwiązań w nowoczesnym marketingu.
Co więcej, treści promocyjne da się rozsyłać do klientów za pomocą newslettera InPost. Ma on dużą bazę subskrybentów, na którą składa się kilka milionów osób. W e-mailu można umieścić zarówno treść, jak i grafikę. Takie połączenie daje ogromne szanse w przekazaniu treści w oryginalny sposób.
Niektóre marki zdecydowały się już na skorzystanie z kilku opcji marketingowych InPost jednocześnie. Warto skontaktować się z przewoźnikiem, aby poznać przykłady kampanii łączących np. sampling produktów z oklejeniem skrytek maszyn Paczkomat®.
Informacje o kosztach wszelkich działań da się pozyskać za pomocą formularza kontaktowego na stronie inpost.pl/reklama.
Dlaczego warto promować swoją firmę z InPost?
Warto skorzystać z oferty marketingowej InPost, ponieważ firma ma duże doświadczenie w prowadzeniu własnych, bardzo skutecznych kampanii. W ramach współpracy uwzględnia się pomoc profesjonalistów, którzy sprawią, że reklamy będą przedstawione na najwyższym poziomie.
InPost pozwala na łączenie różnych dróg marketingowych. Dzięki temu można przeplatać ze sobą działania online z tymi stosowanymi w przestrzeni miejskiej. Współpraca z tak znaną i szanowaną marką automatycznie wpływa na wzrost zaufania do promowanego przedsiębiorstwa.
Przejrzyj ofertę InPost i dobierz środki promocji pasujące najlepiej do Twojego biznesu. Nieważne, w jakiej branży działasz, z InPost wzmocnisz swoją pozycję na rynku!