Wczoraj zakończyło się głosowanie w trzeciej edycji ogólnopolskiego plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku. Po podliczeniu głosów, znamy już oficjalne wyniki i wiemy kto otrzymał tytuł Najlepszego Polskiego Rebrandingu 2015 roku.
Najpierw kilka danych statystycznych. Do konkursu zostało zgłoszonych 27 kandydatur, z czego 10 zakwalifikowało się do etapu finałowego. W głosowaniu oddano łącznie aż 10 052 głosy, a więc równo 3,6 tysiąca więcej niż rok temu.
- Na zwycięzcę swój głos oddało 4 224 internautów, co stanowi 42,02 %.
- Drugie miejsce spotkało się z poparciem 3 469 głosów, czyli 34,51 %,
- Zaś trzeci wyróżniony rebranding otrzymał 641, a więc 6,38 % wszystkich głosów.
W tegorocznej edycji zostało także przyznane Wyróżnienie Organizatora.
Serdecznie gratuluję wyróżnionym kandydatom, agencjom oraz wszystkim uczestnikom, którzy wzięli udział w RE:PL – Polski Rebranding Roku 2015!