Szukaj

Reklama

Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Kärcher rezygnuje z żółtego koloru swoich urządzeń

Karcher - logo marki 2024
Producent sprzętu do czyszczenia rezygnuje z charakterystycznego żółtego koloru swoich urządzeń. Od stycznia br. wszystkie nowe urządzenia marki Kärcher przeznaczone do użytku wewnętrznego są oferowane wyłącznie w kolorze białym.
Reklama

Zmiana jednego z najbardziej charakterystycznych elementów marki Kärcher jest podyktowana względami praktycznymi i doświadczeniami użytkownika. Żywiołowy i jaskrawy kolor, do którego przyzwyczajeni są odbiorcy wspomnianych produktów, jest według producenta postrzegany jako cecha pożądana, ale wyłącznie przy pracach na zewnątrz pomieszczeń.

Nowa, stonowana biel Kärcher

Zupełnie inaczej kwestia ta wygląda w sytuacjach codziennego użytku domowego, w których preferowane są odcienie lepiej komponujące się z przestrzeniami codziennej aktywności. Kolor żółty został zatem zastąpiony bardziej stonowaną, minimalistyczną i nowoczesną barwą białą.

[…] zmiana wynika więc z chęci wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy cenią, poza skutecznością urządzeń, także ich design i estetykę wykonania. Nasi klienci zwracają uwagę na to, jak urządzenie będzie się prezentować w ich domowym królestwie, dlatego posłuchaliśmy ich i dopasowaliśmy nasza ofertę do tych oczekiwań.” – czytamy w komunikacie prasowym Kärchera.

Redesign produktów Karcher - nowy kolor urządzeń
Redesign produktów Karcher - nowy kolor urządzeń
Redesign produktów Karcher - nowy kolor urządzeń

Urządzenia Kärcher, które od 2024 zyskały nowy design oparty na białym kolorze to między innymi odkurzacze, mopy elektryczne, roboty sprzątające czy myjki do okien.

Kärcher wprowadza kategorię premium Signature Line

Wraz ze zmianą koloru produktów do użytku wewnętrznego, producent wprowadził do swojej oferty zupełnie nową linię asortymentu pod nazwą „Signature Line”. Są to produkty premium sygnowane oryginalnym podpisem założyciela firmy Alfreda Kärchera.

Źródło: Kärcher
Skomentuj artykuł