Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Konkurs Mazda Design 2019

Udostępnij ten artykuł

Konkurs

Konkurs Mazda Design 2019 – MA skierowany do studentów i absolwentów kierunków projektowych, artystycznych i technicznych, polegający na przygotowaniu projektu graficznego w trzech kategoriach (do wyboru): człowiek, przestrzeń, znak.

W kategorii ZNAK zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu nowego logo marki Mazda, stanowiącego symbol wejścia marki w nową erę projektowania samochodów.

Charakter: otwarty, dla studentów i absolwentów określonych kierunków

Nagroda w kategorii CZŁOWIEK: 10 000,00 zł netto
Nagroda w kategorii PRZESTRZEŃ: 10 000,00 zł netto
Nagroda w kategorii ZNAK: 10 000,00 zł netto
Nagroda dodatkowa GRAND PRIX: 5 000,00 zł netto

Więcej informacji / źródło: Regulamin konkursu

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje