Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Konkurs na logo nowego Muzeum Wałbrzyszan [10 000 zł]

Udostępnij ten artykuł

Muzeum Wałbrzyszan - konkurs na logo
Urząd Miejski w Wałbrzychu ogłosił konkurs na opracowanie logo i systemu identyfikacji wizualnej nowego Muzeum Wałbrzyszan Tygiel, które powstanie w Starej Kopalni.

Opracuj nowy znak dla muzeum

Celem konkursu jest wyłonienie logo dla nowopowstającego muzeum. Razem z nim organizator chce uzyskać projekt systemu identyfikacji wizualnej, za pomocą której instytucja będzie prowadzić komunikację swojej działalności.

Logo i system wizualny – co przygotować?

W regulaminie konkursowym podano, iż praca konkursowa powinna składać się z poniższej wskazanych elementów:

  • logo w dwóch postaciach: znaku graficznego i znaku słowno-graficznego;
  • kolorystyki (barwy markowe);
  • typografii podstawowej oraz uzupełniającej (rodziny fontów, kroje pisma);
  • oprawy graficznej strony www i mediów społecznościowych;
  • dress code’u pracowników;
  • akcydensów tj.: wizytówki o wymiarach 90 mm x 50 mm, papieru firmowego o formacie A4, koperty C4, C5 i C6, kreacji graficznej prezentacji PowerPoint, teczki dla formatu papieru A4, identyfikatora o wymiarach 90 mm x 50 mm, kreacji graficznej materiałów marketingowych – ulotka, folder, oraz innych proponowanych przez projektanta materiałów do wykorzystania przez Muzeum Wałbrzyszan– pozycja nieobowiązkowa.

Terminy i nagroda

Prace konkursowe można przesyłać do organizatora do 22 listopada 2024, a wyniki zostaną ogłoszone 9 grudnia br.

Zwycięzca po podpisaniu umowy o przekazaniu autorskich praw majątkowych otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł brutto.

👉Szczegóły oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie konkursowej BIP miasta Wałbrzycha.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Konkursy