Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Konkurs na logo serwisu transakcyjnego PKS.pl

Udostępnij ten artykuł

konkurs logo pks.pl
Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. ogłasza konkurs na opracowanie logotypu dla serwisu transakcyjnego do sprzedaży biletów autobusowych PKS.pl.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni z całej Polski.

MDA odświeża serwis PKS.pl

Celem konkursu jest wyłonienie oryginalnego projektu znaku graficznego (logotypu) PKS.PL, który stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej Spółki Małopolskie Dworce Autobusowe S.A., oraz samego PKS.PL, i będzie przeznaczony do celów promocyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych, identyfikacyjnych i innych, zgodnych z zakresem działalności organizatora Konkursu.

Konkurs na nowe logo PKS.pl

Warunki

Prace można składać w terminie do 9 grudnia 2022 do godziny 13:00 w siedzibie spółki MDA.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do końca grudnia br.

Nagroda

Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 8 000,00 zł.

Więcej informacji, regulamin oraz załączniki można znaleźć na stronie konkursu.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje