Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Kreatywne myślenie – design thinking szkolenie

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Naucz się korzystania z kreatywności, aby realizować swoje cele biznesowe – zawsze, gdy jest Ci potrzebna. Wybierz nasze szkolenia z kreatywności w biznesie i w pełni wykorzystaj zasoby swojego zespołu zarówno w myśleniu jak i działaniu.

Kreatywność w biznesie

Czy kreatywność w biznesie jest kluczem do rozwoju firmy? Wbrew obiegowej opinii mówiącej o tym, że za sukcesem danej firmy stoi zaawansowana technologia czy też wysoki kapitał, najważniejszą cechą decydującą o jej powodzeniu jest kreatywność pracowników. Bowiem to oni, a konkretnie ich otwartość na nowości, zaangażowanie, pragmatyczne podejście czy umiejętność wyjścia poza schemat, decyduje o tym, czy przedsiębiorstwo jest w stanie konkurować na danym rynku.

Liderów branży nie definiuje to, co mają, a raczej kto pozwolił im do tego dojść. Najbardziej spektakularne pomysły rodzą się w głowach kreatywnych ludzi, którzy nie zamykają się na zmianę, a całą swoją postawą pragną tworzyć coś nowego, coś, co rozwiąże ludzkie problemy i ułatwiało życie.

Wykorzystaj design thinking process dzięki naszym szkoleniom

Szkolenie ma na celu mobilizację indywidualnych oraz grupowych zasobów kreatywnego myślenia i działania. Program ten aktywuje ukryte w każdym uczestniku zdolności do innowacyjnego myślenia, umożliwiając twórcze rozwiązanie wyzwań zarówno zawodowych, jak i osobistych. Uczestnicy rozwijają elementy myślenia kreatywnego, kształtując oryginalne i płynne myślenie poza logiczne. Szkolenie obejmuje trening technik poznawczych istotnych dla kreatywnego myślenia, takich jak pamięć, intuicja twórcza i rozwój wyobraźni.

Ważnym aspektem programu jest pokonywanie barier w kreatywnym myśleniu oraz rozbudzanie motywacji do twórczego działania. Dodatkowo skupia się on na promowaniu „twórczości grupowej”, gdzie uczestnicy zdobywają umiejętności użyteczne w kolektywnym rozwiązywaniu problemów, oraz uczą się wykorzystywać umiejętności taki jak burza mózgów czy mapy myśli. W trakcie szkolenia z design thinking process uczestnicy doskonalą także umiejętności komunikacji interpersonalnej poprzez naukę aktywnego słuchania, korzystania z konstruktywnej krytyki oraz metafory.

Korzyści ze szkoleń design thinking

Nasze szkolenia z kreatywnego myślenia w biznesie pomogą Ci w wielu obszarach. Dzięki nim możesz liczyć, że nauczysz się:

  • Zrozumienia podstaw kreatywnego myślenia,
  • Opanowania technik pamięciowych wzbogacających zasób wiedzy,
  • Poszerzysz wiedzę o narzędziach wspomagających twórcze myślenie,
  • Rozwiniesz umiejętności inspiracji zespołu do kreatywnego i innowacyjnego myślenia.

Pełna oferta szkoleń na stronie https://www.maestrium.pl

Szkolenia z kreatywności w biznesie od Maestrium

Chcesz wiedzieć, jak pobudzać kreatywność, która zlikwiduje Twoje obecne ograniczenia i pozwoli Ci tworzyć rozwiązania, na które nie wpadł jeszcze nikt? Rozwiń skrzydła kreatywności w biznesie dzięki naszym szkoleniom z design thinking process.

Dla kogo?

Ta propozycja jest dla Ciebie, jeśli Twoje obowiązki w dużej mierze polegają na pracy umysłowej oraz koncepcyjnej – wymagającej nieszablonowego podejścia oraz umiejętności patrzenia na to samo wyzwanie z kilku różnych perspektyw.

Odbiorcami szkolenia pobudzającego kreatywne myślenie, mogą być:

  • Członkowie zarządu i Dyrektorzy
  • Menedżerowie i Kierownicy działów
  • Liderzy projektów
  • Specjaliści
  • Właściciele małych firm

Cele i korzyści

Trening ten nie tylko da Ci wiedzę na temat kreatywności, jej rodzajów oraz technik stosowania, ale przede wszystkim nauczy Cię sięgać po nią zawsze, gdy będziesz tego potrzebował – zarówno podczas tworzenia nowych, jak i udoskonalania obecnych rozwiązań, produktów, a nawet usług oferowanych Twoim klientom.

W rezultacie Twojego uczestnictwa w szkoleniu z kreatywnego myślenia:

  • Poznasz podstawowe zagadnienia związane z kreatywnością w ujęciu zawodowym.
    Dowiesz się wszystkiego na temat kreatywności. Tego jak powstaje, jak można ją rozpoznać oraz w jaki sposób wykorzystać w codziennej pracy. Dzięki temu zrozumiesz, że wcale nie jest to umiejętność, z którą trzeba się urodzić, a posiadając odpowiednią wiedzę i narzędzia – z powodzeniem można ją rozwijać.
  • Posiądziesz nowe oraz udoskonalisz już posiadane umiejętności kreatywnego myślenia.
    Nauczysz się tworzenia nowych koncepcji, umiejętnego formułowania problemów, wykorzystywania podstawowych zdolności intelektualnych, a także optymalnego doboru metod i technik twórczego poszukiwania rozwiązań.
  • Zdobędziesz podstawowe umiejętności i narzędzia zwiększające kreatywność.
    Będziesz umiał poprowadzić sesję kreatywnego myślenia w grupie pracowników – zmierzające zarówno do tworzenia nowych rozwiązań, jak i radzenia sobie z bieżącymi problemami.

Będziesz wiedział, jak przeciwdziałać negatywnym postawom zmniejszającym kreatywność.
Staniesz się wyczulony na destrukcyjne mechanizmy i zachowania wobec kreatywnego myślenia. To wszystko pozwoli Ci uświadomić sobie istotną rolę postawy, w której to nie ma problemów nie do rozwiązania.

Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy