Ponad 20 lat bez rebrandingu
Linie lotnicze Norwegian zostały założone w 2002 roku w Oslo. Od tego czasu przewoźnik posługiwał się niezmiennie jednym wzorem logo, które aż dotąd nie było modyfikowane.
Nowa identyfikacja wizualna, którą częściowo zaprezentowano w mediach społecznościowych firmy to próba odświeżenia marki i dostosowania jej wizerunku do współczesnych wymogów rynku.
Nowe logo na kolejne 20 lat?
Nowe logo Norwegian zostało zaprojektowane z myślą o podkreśleniu nowoczesnego i ciepłego charakteru marki. Konstrukcja stała się bardziej zwarta, sylwetkę samolotu przeniesiono do linii nazwy, a statek powietrzny i ciągnąca się za nim smuga zmieniły kolor z granatowego na biały. Odświeżono także typografię, która przyjęła bardziej nowoczesne kształty.




Jak podkreśla Christoffer Sundby, wiceprezes ds. rynku i obsługi klienta, przeprojektowany wzór wraz z całą nową identyfikacją wizualną mają ułatwić firmie wejście w kolejne dwudziestolecie działalności.
Więcej kolorów i większa elastyczność
W komunikacie prasowym zaznaczono, że pomimo usunięcia granatowej barwy z logo, nowy branding będzie odznaczał się bogatszą paletą kolorów, odświeżonym stylem i bardziej elastycznym systemem komunikacji wizualnej.
Norwegian rozpoczął wdrożenie zmian od kanałów cyfrowych, ale już wkrótce rozpocznie proces uporządkowanej implementacji nowej identyfikacji w kolejnych obszarach kreowania wizerunku.
Źródło: Norwegian