Szukaj

Reklama

Linie lotnicze Norwegian odświeżają branding

Rebranding Norwegian - nowe logo linii lotniczych
Norweskie tanie linie lotnicze Norwegian zaprezentowały odświeżone logo, które jest częścią nowej identyfikacji wizualnej. To pierwsza taka zmiana marki od samego początku jej istnienia.
Reklama

Ponad 20 lat bez rebrandingu

Linie lotnicze Norwegian zostały założone w 2002 roku w Oslo. Od tego czasu przewoźnik posługiwał się niezmiennie jednym wzorem logo, które aż dotąd nie było modyfikowane.

Nowa identyfikacja wizualna, którą częściowo zaprezentowano w mediach społecznościowych firmy to próba odświeżenia marki i dostosowania jej wizerunku do współczesnych wymogów rynku.

Nowe logo na kolejne 20 lat?

Nowe logo Norwegian zostało zaprojektowane z myślą o podkreśleniu nowoczesnego i ciepłego charakteru marki. Konstrukcja stała się bardziej zwarta, sylwetkę samolotu przeniesiono do linii nazwy, a statek powietrzny i ciągnąca się za nim smuga zmieniły kolor z granatowego na biały. Odświeżono także typografię, która przyjęła bardziej nowoczesne kształty.

Nowe logo Norwegian 2024
Symbol Norwegian - logo skrócone
Logo Norwegian na aplikacji smartfona
Prezentacja nowego logo Norwegian

Jak podkreśla Christoffer Sundby, wiceprezes ds. rynku i obsługi klienta, przeprojektowany wzór wraz z całą nową identyfikacją wizualną mają ułatwić firmie wejście w kolejne dwudziestolecie działalności.

Więcej kolorów i większa elastyczność

W komunikacie prasowym zaznaczono, że pomimo usunięcia granatowej barwy z logo, nowy branding będzie odznaczał się bogatszą paletą kolorów, odświeżonym stylem i bardziej elastycznym systemem komunikacji wizualnej.

Norwegian rozpoczął wdrożenie zmian od kanałów cyfrowych, ale już wkrótce rozpocznie proces uporządkowanej implementacji nowej identyfikacji w kolejnych obszarach kreowania wizerunku.

Źródło: Norwegian
Skomentuj artykuł
Włącz powiadomienia
Powiadom o
guest
0 Komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze