Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Lisek.App chce być postrzegany jako sklep, dlatego repozycjonuje swoją markę

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Lisek.App – lider w branży błyskawicznych zakupów – wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.

Ewolucja marki

Zmiana komunikacji Liska to naturalny krok w rozwoju – z impulsowego rozwiązania w normalny sklep, który zaspokaja codzienne potrzeby klientów tu i teraz. Dziś Lisek oferuje ponad 2500 produktów, co stanowi wielokrotny wzrost w porównaniu do początkowej oferty. W ciągu ostatnich miesięcy szczególnie powiększyła się oferta w kategorii świeżych produktów. W ten sposób Lisek dostosowuje się do potrzeb konsumentów, którzy poszukują sklepów z bogatą ofertą odpowiadającą na bieżące, codzienne potrzeby. Zakupy w Lisku klienci mogą robić przez aplikację dostępną na telefony z systemem Android i iOS oraz w sklepie online przez stronę lisek.app. Aplikację Liska do tej pory pobrało ponad 1,2 miliona osób.

Nowe pozycjonowanie

Nowe pozycjonowanie marki wyraźnie akcentuje, że Lisek to sklep. W kampanii reklamowej, pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie w codziennych sytuacjach sięgają po produkty umieszczone w charakterystycznych online’owych ramkach, które wyglądają tak jak w aplikacji Liska. W ten sposób Lisek podkreśla, że niezależnie od miejsca, w którym znajduje się klient, sklep jest zawsze w zasięgu ręki, a dostawa następuje błyskawicznie. Bohaterami kampanii są rodzice – mamy i ojcowie opiekujący się dziećmi, a także osoby żyjące w pojedynkę. Z dzieckiem na ręku, ćwicząc jogę, w metrze, na rowerze czy w piżamie bohaterowie sięgają po produkty na śniadanie, obiad czy kolację.

– Lisek jest bliżej klienta niż najbliższy sklep. Rano, w południe czy wieczorem i na każdą okazję. Mamy wystarczająco danych, żeby rozumieć klienta jak mały sklep za rogiem i odpowiedni model, żeby oferować mu asortyment dużego sklepu. Naszą kampanią chcemy w prosty sposób o tej bliskości powiedzieć i przekonać do siebie tych, którzy chcą kupować wygodnie na co dzień – Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App

O Kampanii

Kampania „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy” startuje 1 października i będzie obecna w radiu i widoczna na ulicach wszystkich miast, w których działa Lisek czyli w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy Liska będzie można zobaczyć na przystankach miejskich, ekranach, w metrze, autobusach, tramwajach i SKM. Marka będzie również promować się online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith.

​O ​Lisku

Lisek.App to lider polskiego q-commerce. Założycielami firmy są Marek Kośnik i Michał Krowiński. Lisek działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach i Wrocławiu. Lisek.App do tej pory dostarczył klientom ponad 3 miliony zamówień. We wrześniu 2024 roku marka została wyróżniona złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Supermarkety on-line”.

Źródło informacji: Lisek.App
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy