Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Marka Fit&Easy z odświeżonym logo i designem opakowań

Udostępnij ten artykuł

Artykuł zewnętrzny. Poniższa treść nie została opracowana przez redakcję Branding Monitor.
Nowy branding marki Fit Easy
Fit&Easy, jeden z liderów kategorii świeżych warzyw i sałat zmienił swoje logo oraz design opakowań. Zmiany wizerunkowe wynikają z nowego pozycjonowania i założeń strategicznych marki. Za kompleksowy rebranding odpowiada wrocławska agencja PND Futura.

Sałaty w nowej odsłonie

Marka Fit&Easy jest obecna na rynku od 2006 roku i stale poszerza swoje portfolio. Założeniem rebrandingu była budowa spójnego stylu wizualnego adaptowalnego na różne grupy produktowe marki. Identyfikacja pozwala wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku i podkreśla jakość produktów oferowanych konsumentom.

Nowy znak wpisuje się w obecne trendy projektowe i pasuje do produktów znajdujących się w ofercie marki. Design poszedł za młodą duchem, nowoczesną nazwą, aby trafić do świadomego, aktywnego konsumenta.

Rozwój marki i ewolucja opakowań

Wprowadzone zmiany na poziomie packaging designu wyrażają kompetencje marki oraz przedstawiają Fit&Easy jako lidera kategorii sałat oraz innowatora kategorii świeżej. Wypracowane projekty opakowań pozwalają zróżnicować grupy produktowe i występujące w nich warianty smakowe. Poszczególne składowe projektów nawiązują do pozycjonowania opartego na wellbeingu. Akcent został położony na komunikację smaku, świeżości i wygody, którą gwarantują produkty marki.

Źródło: PND Futura
Uwaga: Materiały publikowane w sekcji Pressroom są artykułami zewnętrznymi, za które odpowiedzialność ponosi podmiot wskazany jako "Źródło informacji". Teksty nie są opracowywane przez redakcję Branding Monitor.

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Branding newsy