Sałaty w nowej odsłonie
Marka Fit&Easy jest obecna na rynku od 2006 roku i stale poszerza swoje portfolio. Założeniem rebrandingu była budowa spójnego stylu wizualnego adaptowalnego na różne grupy produktowe marki. Identyfikacja pozwala wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku i podkreśla jakość produktów oferowanych konsumentom.
Nowy znak wpisuje się w obecne trendy projektowe i pasuje do produktów znajdujących się w ofercie marki. Design poszedł za młodą duchem, nowoczesną nazwą, aby trafić do świadomego, aktywnego konsumenta.
Rozwój marki i ewolucja opakowań
Wprowadzone zmiany na poziomie packaging designu wyrażają kompetencje marki oraz przedstawiają Fit&Easy jako lidera kategorii sałat oraz innowatora kategorii świeżej. Wypracowane projekty opakowań pozwalają zróżnicować grupy produktowe i występujące w nich warianty smakowe. Poszczególne składowe projektów nawiązują do pozycjonowania opartego na wellbeingu. Akcent został położony na komunikację smaku, świeżości i wygody, którą gwarantują produkty marki.
Źródło: PND Futura