Szukaj

Reklama

Marka Fit&Easy z odświeżonym logo i designem opakowań

Poniższy tekst jest informacją prasową dostarczoną przez podmiot zewnętrzny. Jej treść nie została przygotowana przez redakcję Branding Monitor.

Nowy branding marki Fit Easy
Fit&Easy, jeden z liderów kategorii świeżych warzyw i sałat zmienił swoje logo oraz design opakowań. Zmiany wizerunkowe wynikają z nowego pozycjonowania i założeń strategicznych marki. Za kompleksowy rebranding odpowiada wrocławska agencja PND Futura.

Sałaty w nowej odsłonie

Marka Fit&Easy jest obecna na rynku od 2006 roku i stale poszerza swoje portfolio. Założeniem rebrandingu była budowa spójnego stylu wizualnego adaptowalnego na różne grupy produktowe marki. Identyfikacja pozwala wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku i podkreśla jakość produktów oferowanych konsumentom.

Nowy znak wpisuje się w obecne trendy projektowe i pasuje do produktów znajdujących się w ofercie marki. Design poszedł za młodą duchem, nowoczesną nazwą, aby trafić do świadomego, aktywnego konsumenta.

Rozwój marki i ewolucja opakowań

Wprowadzone zmiany na poziomie packaging designu wyrażają kompetencje marki oraz przedstawiają Fit&Easy jako lidera kategorii sałat oraz innowatora kategorii świeżej. Wypracowane projekty opakowań pozwalają zróżnicować grupy produktowe i występujące w nich warianty smakowe. Poszczególne składowe projektów nawiązują do pozycjonowania opartego na wellbeingu. Akcent został położony na komunikację smaku, świeżości i wygody, którą gwarantują produkty marki.

Źródło: PND Futura