Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Miliony narzędzi z nowym logo. VEVOR odświeża identyfikację wizualną

Udostępnij ten artykuł

Rebranding VEVOR - nowe logo
Marka sprzętu i narzędzi do majsterkowania VEVOR zyskała nową identyfikację wizualną. Producent poprzez odświeżenie tożsamości chce ujednolicić wizerunek i zwiększyć świadomość brandu wśród konsumentów na całym świecie.

Narzędzia VEVOR z nowym logo i pod nowym hasłem

VEVOR jest marką narzędzi wykorzystywanych do prac domowych, remontów i majsterkowania. Produkty oferowane są głównie w sprzedaży online i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością również w Polsce.

Charakterystyczne pomarańczowe logo, którym znakowane są produkty firmy przeszło delikatne odświeżenie. Nazwa marki w nowym wzorze została przedstawiona za pomocą prostego, bezszeryfowego kroju, a w literze „O” wpisano zarys domu. Zabieg ten ma jednoznacznie podkreślać sferę prac i remontów domowych, na których skupia się działalność firmy.

Przekaz ten został wzmocniony również poprzez przyjęcie nowego hasła, którym stał się slogan „Affordable. Reliable. Home Improvement.”, który na polskim rynku został przetłumaczony jako „Przystępnie. Niezawodnie. Ulepszanie domu.”

Elementem przeprojektowania marki VEVOR są także ewolucyjne zmiany identyfikacji wizualnej marki oraz modyfikacja odcienia jej wiodącego pomarańczowego koloru.

Nowe logo VEVOR
Nowe logo VEVOR. Źródło: VEVOR
Nowe hasło VEVRO rebranding
Nowe logo VEVOR z polską wersją hasła. Źródło: vevor.pl

Nowa identyfikacja w poszukiwaniu spójności i większej rozpoznawalności

Jak podano w oficjalnym komunikacie prasowym, chociaż marka jest szeroko obecna na rynkach Ameryki Północnej, Europy i Azji, to jej świadomość wśród konsumentów i spójność przekazu była dość rozproszona. Chęć ujednolicenia tożsamości i wykreowania silniejszego wizerunku stały się główną przyczyną przeprowadzonego rebrandingu.

Od strony wizualnej zmiany przybierają raczej subtelny charakter, jednak ich zakres oraz globalna standaryzacja wizerunku sprawiają, że dla firmy jest to znaczące przedsięwzięcie.

Wraz z opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej firma podjęła szereg działań komunikacyjnych i marketingowych, mających na celu poprawę rozpoznawalności i świadomości marki.

VEVOR rebranding new branding
VEVOR rebranding - baner z nowym logo
Nowa identyfikacja wizualna VEVOR

VEVOR – sprzęt i narzędzia w przystępnych cenach

VEVOR jest producentem sprzętu i narzędzi przeznaczonych do prac domowych, majsterkowania i remontowania. W swojej ofercie firma posiada ponad 40 tysięcy produktów, sprzedawanych głównie internetowo oraz w wybranych zagranicznych sieciach handlowych.

W Polsce produkty VEVOR są dostępne na największych marketplace’ach i za pośrednictwem internetowego serwisu producenta vevor.pl.

Źródło informacji i ilustracji: VEVOR
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Odświeżenie