Moja Mammografia chce zwracać uwagę
Stowarzyszenie Moja Mammografia razem z firmą Geneva Trust prowadzi program badań piersi w całej Polsce. W ramach działań, kobiety kwalifikujące się do badań mogą zarejestrować się na badanie i wykonać je w jednym z mammobusów.
Organizacje zwracają uwagę na fakt, że każdego dnia siedem na tysiąc Polek dowiaduje się, że ma raka piersi. Ten najczęściej występujący wśród kobiet nowotwór uznaje się jednak za uleczalny, pod warunkiem wczesnego wykrycia zmian. Niestety wiele kobiet wciąż unika badań mammograficznych, przez co rak piersi jest najczęstszym zabójcą kobiet wśród nowotworów.
Geneva Trust i Moja Mammografia chcą zmieniać ten stan rzeczy oferując szybkie, profilaktyczne i dokładne badanie w bardzo komfortowych warunkach. Prowadzoną kampanię wspierać będą materiały informacyjne, filmy edukacyjna, a od teraz także nowa identyfikacja wizualna.
Moja Mammografia chce zwracać uwagę
Nowe logo Stowarzyszenia Moja Mammografia ma zwracać uwagę – na obecność w danym miejscu mammobusa, ale przede wszystkim na konieczność regularnych badań i dbania o swoje zdrowie.
Znak jest prostą konstrukcją złożoną z dwóch okręgów, tworzących symboliczny wizerunek piersi. Jedna z nich znajduje się pod lupą, co jest oczywistym przesłaniem odnoszącym się do konieczności wykonywania regularnej kontroli i obserwacji.
Zmieniony symbol organizacji znacznie dosadniej niż poprzedni komunikuje prowadzoną działalność i niesie jednoznaczny przekaz o tym, jak ważna jest profilaktyka raka piersi.