Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Natviol wychodzi z cienia. Rebranding ma pomóc w zwiększeniu świadomości marki

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Natviol - nowe logo i stare
Polski pośrednik płatności dostarczający rozwiązania dla branży przewozowej i kurierów chce być lepiej zauważalny. Pomóc ma w tym wizerunkowa rewolucja, która wprowadza nową identyfikację wizualną, lepiej oddającą innowacyjny charakter firmy.

Partner rozliczeniowy dla taksówkarzy i kurierów

Natviol to polski dostawca rozwiązań płatniczych wykorzystywanych przez przewoźników, taksówkarzy czy kurierów. Firma za pomocą swojej aplikacji oferuje łatwe rozliczenia za świadczone usługi z popularnymi platformami, takimi jak Uber, Free Now, Glovo, Bolt Eat i innymi.

Dotychczasowy branding był oparty na identyfikacji, która w wielu sytuacjach pozostawała mało wyrazista, a sam jej styl nie oddawał tego, czym w gruncie rzeczy jest firma. Sytuację tę ma zmienić kompleksowy rebranding.

Nowe logo Natviol i odświeżona identyfikacja wizualna

Transformacja Natviol wprowadza całkowicie nowe rozwiązania wizualne. Zmianie uległ znak, który przybrał formę prostego, ale mocniejszego i bardziej wyrazistego logotypu. Nowe logo utrzymane w fioletowym kolorze to jednak zaledwie wierzchołek góry lodowej przeprowadzonych zmian.

– Nasze rozwiązania płatnicze dla branży przewozowej i kurierskiej to już nie tylko wygoda, ale przede wszystkim bezpieczeństwo i szybkość transakcji. Nową identyfikacją wizualną chcemy wyjść z cienia naszych dużych partnerów i pokazać pozycję lidera w sektorze. W ramach naszej branży krąży wiele niewiadomych, a rządzący czasami nie wiedzą o naszym istnieniu. Czas to zmienić – mówi Wiktor Grejber, współzałożyciel Natviol.

Dynamika, nowoczesność i bezpieczeństwo

Wizerunek marki będzie kreowany za pomocą odświeżonej identyfikacji, którą opracowała agencja ctlmedia. System oparto na rzadko spotykanym w branży połączeniu pastelowych odcieni fioletu i zieleni. Stylistyka jest stosunkowo prosta i minimalistyczna, ale przyjęty zestaw barw wzmacnia potencjał do wyróżnienia brandu i zauważenia marki w sektorze przewozowym.

– Naszym zadaniem było stworzenie spójnej identyfikacji, która połączy technologiczną innowacyjność marki Natviol z jej dynamicznym rozwojem. Stworzyliśmy projekt, którego motywem przewodnim jest ramka ze ściętym narożnikiem, symbolizująca przełamywanie konwencji i wychodzenie poza utarte schematy. Inspiracją dla ramki stało się światło między literami „t” i „v” w znaku graficznym firmy. Zabieg ten podkreśla dynamikę, zaś całość dopełniają odważne kolory, symbolizujące energię i postęp. Ta synergia idealnie oddaje wartości i sposób działania Natviol – mówi Kinga Pawlak, CEO agencji ctlmedia.

Rebranding Natviol - nowe logo marki
Rebranding Natviol - grafika promocyjna
Rebranding Natviol - wersje nowego logo
Rebranding Natviol - aplikacja mobilna
Rebranding Natviol - kolorystyka
Rebranding Natviol - ikona aplikacji
Rebranding Natviol - nowa identyfikacja wizualna

Zmiany w Natviol do końca roku

Nowa identyfikacja wizualna Natviol zostanie kompleksowo wdrożona do końca br. Zmiana obejmuje między innymi stronę internetową, aplikację mobilną, materiały dla partnerów czy znakowanie pojazdów należących do floty własnej Natviol i flot firm partnerskich.

Źródło ilustracji: Natviol, cltmedia
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding