Partner rozliczeniowy dla taksówkarzy i kurierów
Natviol to polski dostawca rozwiązań płatniczych wykorzystywanych przez przewoźników, taksówkarzy czy kurierów. Firma za pomocą swojej aplikacji oferuje łatwe rozliczenia za świadczone usługi z popularnymi platformami, takimi jak Uber, Free Now, Glovo, Bolt Eat i innymi.
Dotychczasowy branding był oparty na identyfikacji, która w wielu sytuacjach pozostawała mało wyrazista, a sam jej styl nie oddawał tego, czym w gruncie rzeczy jest firma. Sytuację tę ma zmienić kompleksowy rebranding.
Nowe logo Natviol i odświeżona identyfikacja wizualna
Transformacja Natviol wprowadza całkowicie nowe rozwiązania wizualne. Zmianie uległ znak, który przybrał formę prostego, ale mocniejszego i bardziej wyrazistego logotypu. Nowe logo utrzymane w fioletowym kolorze to jednak zaledwie wierzchołek góry lodowej przeprowadzonych zmian.
– Nasze rozwiązania płatnicze dla branży przewozowej i kurierskiej to już nie tylko wygoda, ale przede wszystkim bezpieczeństwo i szybkość transakcji. Nową identyfikacją wizualną chcemy wyjść z cienia naszych dużych partnerów i pokazać pozycję lidera w sektorze. W ramach naszej branży krąży wiele niewiadomych, a rządzący czasami nie wiedzą o naszym istnieniu. Czas to zmienić – mówi Wiktor Grejber, współzałożyciel Natviol.
Dynamika, nowoczesność i bezpieczeństwo
Wizerunek marki będzie kreowany za pomocą odświeżonej identyfikacji, którą opracowała agencja ctlmedia. System oparto na rzadko spotykanym w branży połączeniu pastelowych odcieni fioletu i zieleni. Stylistyka jest stosunkowo prosta i minimalistyczna, ale przyjęty zestaw barw wzmacnia potencjał do wyróżnienia brandu i zauważenia marki w sektorze przewozowym.
– Naszym zadaniem było stworzenie spójnej identyfikacji, która połączy technologiczną innowacyjność marki Natviol z jej dynamicznym rozwojem. Stworzyliśmy projekt, którego motywem przewodnim jest ramka ze ściętym narożnikiem, symbolizująca przełamywanie konwencji i wychodzenie poza utarte schematy. Inspiracją dla ramki stało się światło między literami „t” i „v” w znaku graficznym firmy. Zabieg ten podkreśla dynamikę, zaś całość dopełniają odważne kolory, symbolizujące energię i postęp. Ta synergia idealnie oddaje wartości i sposób działania Natviol – mówi Kinga Pawlak, CEO agencji ctlmedia.







Zmiany w Natviol do końca roku
Nowa identyfikacja wizualna Natviol zostanie kompleksowo wdrożona do końca br. Zmiana obejmuje między innymi stronę internetową, aplikację mobilną, materiały dla partnerów czy znakowanie pojazdów należących do floty własnej Natviol i flot firm partnerskich.
Źródło ilustracji: Natviol, cltmedia