Furniko PP Concept, posiadające swoje salony w Katowicach oraz Krakowie, powstało w 2016 roku i od tego czasu co roku powiększało swoje obroty o kilkadziesiąt procent. Firma od samego początku stawiała na rozwój, zarówno własny, jak i klientów, dlatego, gdy pojawiła się możliwość poszerzenia zakresu działań, jej twórca zdecydował się na rebranding. Jako Nebbo przedsiębiorstwo szerzej otworzyło się na rynek wnętrzarski, zyskało większą swobodę działania oraz rozbudowało swój portfel produktów. Proponowany dziś asortyment wykracza poza rozwiązania dostarczane przez firmę Furniko, choć nadal pozostaje ona istotnym partnerem Nebbo.
Potrzeba rozwoju
Przedstawiciel Nebbo podkreśla, że zmiany były konieczne, by firma mogła się rozwijać.
– Dzięki sprawnie przeprowadzonemu rebrandingowi otworzyliśmy przed sobą drogę do współpracy z inwestorami, architektami oraz wartościowymi partnerami o ugruntowanej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz biurowych – mówi Patryk Koziatek, właściciel i Dyrektor Zarządzający Nebbo. – Zmodyfikowaliśmy także naszą kolekcję – od wykładzin dywanowych, przez meble biurowe i produkty ulepszające akustykę, aż po rozwiązania technologiczne usprawniające codzienną pracę – opierając ją na 15 czołowych producentach – wyjaśnia ekspert.
W ramach rebrandingu powstało także nowe logo, którego autorem jest studio Uniforma.
– Jego design oraz liternictwo odzwierciedla wartości Nebbo – rzetelność, kreatywność oraz szacunek do przestrzeń – mówi Michał Mierzwa, Creative Director studia Uniforma. – Stworzyliśmy również nową stronę internetową Nebbo.pl. Witryna przedstawia profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie ekspertów Nebbo, a w swojej formie nawiązuje do modernistycznych założeń projektowania: czytelność i prostota w służbie funkcji – dodaje.
Nowa, funkcjonalna i estetyczna strona www ma odzwierciedlać holistyczne podejście do pracy biurowej oraz inspirować zarówno architektów, jak i właścicieli firm. Innowacją jest m.in. rezygnacja z tradycyjnego podziału produktów na kategorie na rzecz profesjonalnego doradztwa i indywidualnego podejścia do klienta.
Nowa oferta i przekaz marki
Nowym hasłem przedsiębiorstwa zostało „Empowering your office”.
– W zmieniającym się świecie pracy biurowej tworzymy rozwiązania, które wspierają rozwój firm poprzez zwiększenie zaangażowania oraz integrację pracowników – tłumaczy Patryk Koziatek. – Realizację tego hasła umożliwia nam przede wszystkim nowa, szersza oferta. Już dziś współpracujemy z takimi firmami jak m.in.: Interstuhl – jeden z najważniejszych producentów foteli obrotowych i siedzisk tapicerowanych na świecie; Magis – włoska marka znana z designerskich rozwiązań; Acustio – firma tworząca innowacyjne rozwiązania akustyczne dla biur; Prostoria – chorwacka marka wyprzedzająca wszelkie trendy oraz potrzeby współczesnych biur czy Balma – znana z mebli biurowych o unikalnym wzornictwie – dodaje.
Nebbo poszerzyło także zakres współpracy z architektami. Jak podkreśla przedstawiciel firmy, od zawsze wspierała i będzie wspierać to środowisko, gdyż jest ono rzecznikiem potrzeb inwestorów i pracowników biurowych. Służyć ma temu doradztwo produktowe, które jest kluczowym elementem oferty przedsiębiorstwa.
Plany na przyszłość
Nebbo już dziś pracuje nad uruchomieniem na swojej stronie dodatkowej funkcjonalności, której beneficjentami mają być architekci. Umożliwi ona zarządzanie kolekcją produktów. Na wrzesień planowane jest także otwarcie nowego salonu firmy, dlatego okres wakacji będzie dla Nebbo czasem pełnym pracy. Przedsiębiorstwo chce przede wszystkim przygotować rozwiązanie, dzięki któremu klienci salonu będą mogli zapoznać się z nowościami i trendami popularnymi na rynku wnętrzarskim. – W przyszłym roku chcielibyśmy poszerzyć nasze działanie i stworzyć oddziały Nebbo w innych miastach, zachowując przy tym jakość i wartości marki – mówi Patryk Koziatek. – Przeszliśmy rebranding, ale jedno pozostaje niezmienne – świadczyliśmy, świadczymy i będziemy świadczyć naszym klientom usługi na najwyższym poziomie, dbając o to, by zawsze mieli dostęp do innowacyjnych produktów i rozwiązań, dzięki którym będą mogli tworzyć lepsze miejsca pracy. Mamy nadzieję, że zarówno inwestorzy, jak i architekci ciepło przyjmą to, co dziś dla nich przygotowujemy. Dziękujemy także dotychczasowym partnerom za wsparcie, wiele pozytywnych opinii oraz inspirację do dalszego działania – podsumowuje ekspert.
Źródło: Nebbo