Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Nowa Pepsi na sklepowych półkach

Udostępnij ten artykuł

Nowa Pepsi w Polsce 2024
Po niespełna roku od ogłoszenia rebrandingu Pepsi i prezentacji nowego logo, opakowania ze zmienionym znakiem trafiają w końcu do polskich sklepów.

Nowe logo Pepsi ma już prawie rok

Zmiana wizerunku popularnego napoju była zakomunikowana w marcu 2023, o czym informowaliśmy w artykule Nowe logo Pepsi połączy pokolenia? Jednak już wtedy wiedzieliśmy, że na puszkach i butelkach w Polsce zmieniony znak zobaczymy dopiero teraz.

Odświeżone opakowania napojów w sklepach

W ostatnich dniach koncern poinformował, że znaczna część asortymentu dostępnego w sklepach w naszym kraju posiada już nowy branding. Odświeżony znak można zobaczyć na puszkach, butelkach, nalewakach, dystrybutorach, a także w innych punktach styku marki z odbiorcą, w tym również cyfrowych.

Polska jest jednym z pierwszych krajów Europy, w których PepsiCo wprowadziło do obrotu napoje w nowych opakowaniach. Globalnie zmiana ma zostać zrealizowana do końca tego roku.

Nowe puszki Pepsi

Zmiana nazwy Pepsi Max

Razem z wprowadzeniem do sklepów nowego brandingu, PepsiCo Polska zakomunikowało zmianę nazwy bezcukrowego napoju z Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru.

– Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. ‒ poinformowała Anna Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Zmiana nazwy Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru to część ogólnoświatowego procesu ujednolicenia marek koncernu. Celem jest uzyskanie przejrzystości ofertowej dla wszystkich konsumentów na całym świecie.

Źródło: PepsiCo
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News