Nowe logo Pepsi ma już prawie rok
Zmiana wizerunku popularnego napoju była zakomunikowana w marcu 2023, o czym informowaliśmy w artykule Nowe logo Pepsi połączy pokolenia? Jednak już wtedy wiedzieliśmy, że na puszkach i butelkach w Polsce zmieniony znak zobaczymy dopiero teraz.
Odświeżone opakowania napojów w sklepach
W ostatnich dniach koncern poinformował, że znaczna część asortymentu dostępnego w sklepach w naszym kraju posiada już nowy branding. Odświeżony znak można zobaczyć na puszkach, butelkach, nalewakach, dystrybutorach, a także w innych punktach styku marki z odbiorcą, w tym również cyfrowych.
Polska jest jednym z pierwszych krajów Europy, w których PepsiCo wprowadziło do obrotu napoje w nowych opakowaniach. Globalnie zmiana ma zostać zrealizowana do końca tego roku.
Zmiana nazwy Pepsi Max
Razem z wprowadzeniem do sklepów nowego brandingu, PepsiCo Polska zakomunikowało zmianę nazwy bezcukrowego napoju z Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru.
– Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. ‒ poinformowała Anna Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
Zmiana nazwy Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru to część ogólnoświatowego procesu ujednolicenia marek koncernu. Celem jest uzyskanie przejrzystości ofertowej dla wszystkich konsumentów na całym świecie.
Źródło: PepsiCo