Birbant żegna się z czarno-białym znakiem
Birbant jest stworzonym w 2013 roku kontraktowym browarem, założonym przez dwóch piwowarów – Krzysztofa Kulę i Jarosława Sosnowskiego. Pod zielonogórską marką oferowanych jest prawie 50 różnych piw warzonych w Zarzeczu, które cieszą się popularnością wśród miłośników rzemieślniczych wyrobów.
Na początku października w mediach społecznościowych browau udostępniono lakoniczny wpis, który w żołnierskim skrócie poinformował fanów o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. Czarno-białe logo zastąpił logotyp w żółto-zielonym zestawie kolorystycznym.
Prostota i minimalizm w ciepłych odcieniach
Nowy projekt autorstwa studia Flov to identyfikacja wizualna oparta w głównej mierze na trzech barwach – żółtej, zielonej i brązowej – które tworzą razem energetyczną lecz dość stonowaną i przyjemną dla oka stylistykę marki.
Udostępnione materiały skupiają się na prezentacji ogólnego schematu wizualnego, opartego na wspomnianych odcieniach, jednak na puszkach z nowym logo pojawia się więcej kolorów. Każdy z nowych produktów to osobny projekt, opakowany w zindywidualizowany wzór, łączący się jednak z pozostałymi piwami poprzez wyeksponowany na górze znak marki i powtarzające się motywy.











Odbiorcy w większości zadowoleni
Wśród odbiorców rebrandingu browaru Birbant przeważają pozytywne opinie. Większość użytkowników mediów społecznościowych doceniło przede wszystkim prostotę, schludność i przejrzystość jaką wnosi nowa identyfikacja. To dobry znak dla właścicieli, którym takie reakcje ułatwią wprowadzanie zmiany w życie i pozwolą szybciej utrwalić nowy wizerunek ich marki.