Nowe logo, nowa identyfikacja, nowe czasy
Zmiana szwajcarskiej identyfikacji wizualnej to nie tylko modyfikacja logo, ale przede wszystkim krok ku zaktualizowaniu działań promocyjnych i dostosowaniu ich pod kątem wizualnym do oczekiwań współczesnych odbiorców.
Dotychczasowy, dość złożony znak z szarotką w centrum, zastąpił prosty, nowoczesny i przejrzysty symbol z najważniejszym symbolem Szwajcarii – białym krzyżem na czerwonym tle.




Szwajcarska różnorodność
Przedstawiciele Schweiz Tourismums podkreślają, że samo tło złożone jest aż z 5 odcieni czerwieni. Mozaika barw ma za zadanie komunikować różnorodność kraju i symbolicznie odnosić się do różnych etapów podróży – od inspiracji, aż po planowanie.
Nowy system wizualny promujący Szwajcarię będzie sukcesywnie wdrażany we wszystkich krajach, w których prowadzone są działania marketingowe. Helweci deklarują, że spójność komunikacji uda się osiągnąć w ciągu kilku miesięcy.