Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Nowe logo Szwajcarii. Zmiana po 30 latach

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Szwajcaria nowe logo 2024
Szwajcarska organizacja turystyczna Schweiz Tourismus, odpowiadająca za promocję kraju, zaprezentowała nowe logo. Zamiast dotychczasowej szarotki w znaku pojawia się jedynie nazwa i wkomponowany w nią charakterystyczny krzyż.

Nowe logo, nowa identyfikacja, nowe czasy

Zmiana szwajcarskiej identyfikacji wizualnej to nie tylko modyfikacja logo, ale przede wszystkim krok ku zaktualizowaniu działań promocyjnych i dostosowaniu ich pod kątem wizualnym do oczekiwań współczesnych odbiorców.

Dotychczasowy, dość złożony znak z szarotką w centrum, zastąpił prosty, nowoczesny i przejrzysty symbol z najważniejszym symbolem Szwajcarii – białym krzyżem na czerwonym tle.

Nowe logo Szwajcarii
Nowe logo Szwajcarii
Logo Szwajcarii 2024 na czerwonym tle
Nowe logo Szwajcarii

Szwajcarska różnorodność

Przedstawiciele Schweiz Tourismums podkreślają, że samo tło złożone jest aż z 5 odcieni czerwieni. Mozaika barw ma za zadanie komunikować różnorodność kraju i symbolicznie odnosić się do różnych etapów podróży – od inspiracji, aż po planowanie.

Nowy system wizualny promujący Szwajcarię będzie sukcesywnie wdrażany we wszystkich krajach, w których prowadzone są działania marketingowe. Helweci deklarują, że spójność komunikacji uda się osiągnąć w ciągu kilku miesięcy.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu News