Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Nowe logo zakopiańskiej biblioteki kryje w sobie nie tylko otwartą książkę

Udostępnij ten artykuł

rebranding - Biblioteka Zakopane - nowe logo
Nowe logo Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zakopanem, to uproszczona i bardziej nowoczesna wersja dotychczasowego znaku. Według placówki w minimalistycznej formie zaszyta została jednak głębsza symbolika.

Odświeżenie wynikiem rozwoju

Wizualne odświeżenie zakopiańskiej biblioteki jest jednym z efektów jej rozwoju. Instytucja przechodzi proces, który ma pomóc wzmocnić i ujednolicić komunikację jej wizerunku. Do użytku, oprócz nowego logo głównego, wprowadzone zostały również odrębne symbole każdej z filii.

Nowe logo pełne symboliki

Chociaż znak zakopiańskiej placówki jest minimalistyczną i stosunkowo prostą w zrozumieniu propozycją, to w oficjalnym komunikacie przypisuje mu się bogatą symbolikę. Nowe logo kryje w sobie książkę, Giewont i rozmowę.

– Nasze logo bazuje na kształcie otwartej książki, która symbolizuje otwartość na czytelników. Dopełniony on został kształtem nawiązującym do Giewontu, który jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli miasta Zakopane. W tym wszystkim kryje się także kształt dymku rozmowy, który symbolizuje każde nasze spotkanie oraz warsztaty organizowane przez naszą bibliotekę – podano w oficjalnym komunikacie.

Nowe logo biblioteki w Zakopanem
Nowe logo Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zakopanem. Źródło: Miejska Biblioteka Publiczna w Zakopanem
Alternatywna wersja logo biblioteki Zakopane
Nowe logo w alternatywnej wersji. Źródło: Miejska Biblioteka Publiczna w Zakopanem
Znaki poszczególnych filii biblioteki w Zakopanem
Znaki filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zakopanem. Źródło: Miejska Biblioteka Publiczna w Zakopanem
grafika nowa identyfikacja biblioteki Zakopane

Unowocześnione logo Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zakopanem będzie sukcesywnie wdrażane w kolejnych obszarach kreowania marki. Autorem znaku jest studio Wronson Design.

Źródło: Miejska Biblioteka Publiczna w Zakopanem
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Odświeżenie