Czerwone logo MPM znika z półek
MPM od ponad 30 lat dostarcza innowacyjne i przystępne cenowo sprzęty AGD, które są oferowane w Polsce i w dwunastu innych krajach Europy. Oprócz marki głównej, firma posiada również takie brandy jak Smile, Sam Cook czy Haus&Luft.
Rozwój przedsiębiorstwa, inwestycje i nowe linie produktowe wymusiły na producencie zmiany w obrębie strategii i tożsamości marki, których efektem jest całkowicie nowa identyfikacja wizualna. Znany odbiorcom marki czerwony symbol już niedługo zniknie ze sklepowych półek.
Dynamiczny minimalizm nowoczesnego producenta
Nowe logo MPM to znak o całkowicie odmiennym charakterze. Choć granatowy wzór wciąż opiera się na nazwie marki, jego forma i styl przeszły wyraźną metamorfozę. Trzyliterowy symbol zyskał minimalistyczny kształt, wpisując się tym samym w strategię budowania wizerunku nowoczesnego producenta AGD.
Nowa identyfikacja wizualna wprowadza ponadto dynamiczną paletę barw, które zastąpiły dotychczasową kolorystykę, bazującą na ciemnoczerwonym odcieniu. Dzięki temu marka zyskuje więcej świeżości i bardziej nowoczesny wygląd, lepiej odpowiadający jej aspiracjom do bycia postrzeganą jako dostawca niezawodnej i innowacyjnej elektroniki.
MPM to My Perfect Moment
Zmianie towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki „My Perfect Moment”. Jak podaje producent, nawiązuje ono do głównego celu jaki przyświeca firmie.
– Naszym celem jest nie tylko sprzedaż świetnie działającego AGD, ale przede wszystkim tworzenie perfekcyjnych momentów w Waszych domach – głosi komunikat spółki kierowany do odbiorców marki MPM.
Odświeżona tożsamość wizualna będzie sukcesywnie wdrażana we wszystkich kanałach komunikacji, w tym przede wszystkim kanałach digital, na produktach czy ich opakowaniach.
Krzysztof Karaś