Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Nowy wygląd, nowa filozofia. MPM przechodzi rebranding i zmienia identyfikację

Udostępnij ten artykuł

Rebranding MPM - logo nowe i stare
Polski producent małego i dużego sprzętu AGD poinformował o zmianie tożsamości marki. Firma MPM przechodzi rebranding, w wyniku którego przyjmuje nowe logo, hasło i filozofię działania.

Czerwone logo MPM znika z półek

MPM od ponad 30 lat dostarcza innowacyjne i przystępne cenowo sprzęty AGD, które są oferowane w Polsce i w dwunastu innych krajach Europy. Oprócz marki głównej, firma posiada również takie brandy jak Smile, Sam Cook czy Haus&Luft.

Rozwój przedsiębiorstwa, inwestycje i nowe linie produktowe wymusiły na producencie zmiany w obrębie strategii i tożsamości marki, których efektem jest całkowicie nowa identyfikacja wizualna. Znany odbiorcom marki czerwony symbol już niedługo zniknie ze sklepowych półek.

Dynamiczny minimalizm nowoczesnego producenta

Nowe logo MPM to znak o całkowicie odmiennym charakterze. Choć granatowy wzór wciąż opiera się na nazwie marki, jego forma i styl przeszły wyraźną metamorfozę. Trzyliterowy symbol zyskał minimalistyczny kształt, wpisując się tym samym w strategię budowania wizerunku nowoczesnego producenta AGD.

Nowa identyfikacja wizualna wprowadza ponadto dynamiczną paletę barw, które zastąpiły dotychczasową kolorystykę, bazującą na ciemnoczerwonym odcieniu. Dzięki temu marka zyskuje więcej świeżości i bardziej nowoczesny wygląd, lepiej odpowiadający jej aspiracjom do bycia postrzeganą jako dostawca niezawodnej i innowacyjnej elektroniki.

Rebranding MPM - nowe logo marki
Rebranding MPM - nowe logo
Rebranding MPM - nowe logo i hasło marki
Rebranding MPM - grafika promująca zmianę
Rebranding MPM - nowa identyfikacja wizualna
Nowa identyfikacja wizualna MPM. Źródło ilustracji: infoprodukt.pl

MPM to My Perfect Moment

Zmianie towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki „My Perfect Moment”. Jak podaje producent, nawiązuje ono do głównego celu jaki przyświeca firmie.

– Naszym celem jest nie tylko sprzedaż świetnie działającego AGD, ale przede wszystkim tworzenie perfekcyjnych momentów w Waszych domach – głosi komunikat spółki kierowany do odbiorców marki MPM.

Odświeżona tożsamość wizualna będzie sukcesywnie wdrażana we wszystkich kanałach komunikacji, w tym przede wszystkim kanałach digital, na produktach czy ich opakowaniach.

Krzysztof Karaś

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding