Szukaj

Reklama

O nas

Branding Monitor to miejsce inspiracji, analiz, newsów i wymiany wiedzy o markach, projektowaniu identyfikacji wizualnych oraz całym procesie brandingu.

O czym piszemy?

Śledzimy zmiany w świecie marek i opisujemy najciekawsze z nich. Analizujemy zjawiska na rynku polskim i globalnym. Najczęściej poruszamy tematy rebrandingów i zmian wizualnych, ale od czasu do czasu publikujemy również treści innego rodzaju.

Jesteśmy prawdopodobnie jedynym tego typu portalem w Polsce, który z taką częstotliwością przedstawia newsy, analizy i opinie na temat zmian brandingowych.

Nasza historia

Branding Monitor został założony w 2013 roku jako hobbystyczny blog. Z czasem ewoluował i stał się dużą stroną z setkami artykułów na temat zmian marek. Dzisiaj aspirujemy do miana pierwszego w Polsce źródła informacji o rebrandingach i zmianach w świecie marek.

W latach 2014-2019 pod patronatem portalu organizowany był również plebiscyt RE:PL – Najlepszy Polski Rebranidng Roku.

Kto tworzy treści?

Założycielem i główną siłą napędową portalu przez długi czas był Krzysztof Karaś. Nadal nią jest, ale dzisiaj oprócz niego treści tworzy również mały zespół redakcyjny, a do redagowania tekstów zapraszani są także partnerzy i specjaliści zewnętrzni.

Wszystkich zainteresowanych, zapraszamy do współpracy.