Primark nie eksperymentuje z logo
Nowe logo Primark to część delikatnego odświeżenia marki, dobrze znanej także wielu konsumentom w Polsce. Firma informuje, że w ramach przeprojektowania zmieniony został znak, typografia oraz błękitny kolor i paleta kolorów uzupełniających. Wszystkie modyfikacje są jednak delikatne i mają charakter ewolucyjnego rozwoju marki, tak aby nie dezorientować jej odbiorców.
Nowy znak ma mocniejszą typografię, a przestrzenie między literami zostały zredukowane. Dzięki temu udało się go bardziej skoncentrować, co może być wygodniejsze w eksploatacji. Charakterystyczny błękitny kolor zyskał zaś odrobinę ciemniejszy odcień.
Portal do świata Primark
Jak mówi Gary Holt z londyńskiej agencji VCCP, odpowiedzialnej za projekt nowej komunikacji Primark, kluczowym elementem nowej tożsamości irlandzkiego brandu jest tak zwany „Portal”.
– Portal Primark jest kluczowym elementem tego nowego świata, który ludzie zaczną widzieć tego lata we wszystkich kanałach, wraz z odświeżonym logo i paletą kolorów – wyjaśnia Holt.
Sieć Primark rozpoczęła wprowadzanie zmian od kanałów online, a do końca roku nowa identyfikacja wizualna ma być widoczna także w innych przestrzeniach kreowania marki.