Rozwój i strategiczna zmiana
Premium Mobile rozpoczyna nowy rozdział w historii swojej marki. Operator MVNO, świadczący usługi za pośrednictwem infrastruktury sieci Plus, przyjął nową strategię rozwoju, której elementem jest przekrojowa zmiana wizerunku.
– To nie tylko zmiana wizerunku. To część szerszej strategii rozwoju, w której jeszcze mocniej stawiamy na przejrzystość, nowoczesność i potrzeby naszych klientów – poinformowano w mediach społecznościowych marki.
Nowa identyfikacja Premium Mobile jako symbol rozwoju
Operator rozpoczął publiczne wprowadzanie zmian poprzez prezentację całkowicie zmienionej tożsamości. Najbardziej zauważalnym zabiegiem jest zastąpienie wiodącego dotychczas koloru czerwonego kolorem niebieskim.
Odcienie niebieskiego w połączeniu z bielą i dodatkiem zieleni dominują na nowej stronie internetowej Premium Mobile, profilach społecznościowych operatora, a także w najnowszych materiałach wizualnych.
Marka zyskała również zupełnie nowe logo. Znak występujący do tej pory w czarnym i czerwonym kolorze stał się jednobarwny. W zależności od sytuacji i kanału komunikacji jest prezentowany w niebieskiej lub białej wersji.









Nowoczesny wizerunek operatora
Rebranding Premium Mobile ma silniej ukierunkować odbiorcę na wartości, z którymi identyfikuje się marka. Nowy znak i styl komunikacji są według firmy odzwierciedleniem zaufania, nowoczesności i przejrzystości.
Zmianie towarzyszy również zmodyfikowana i ulepszona oferta pakietów komórkowych, których wprowadzenie jest mocno podkreślane w kampanii komunikującej całą przemianę.
W najbliższych miesiącach Premium Mobile będzie realizować dalsze etapy rebrandingu i prezentować kolejne elementy swojej odświeżonej tożsamości.
Źródło ilustracji: Premium Mobile