Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Operator komórkowy Premium Mobile przechodzi strategiczny rebranding

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Premium Mobile - stare i nowe logo marki (2025)
Polska marka Premium Mobile, działająca od 2016 roku i oferująca elastyczne pakiety usług telekomunikacyjnych, zmieniła swoją komunikację wizualną. Operator pokazał całkowicie nową odsłonę swojej tożsamości.

Rozwój i strategiczna zmiana

Premium Mobile rozpoczyna nowy rozdział w historii swojej marki. Operator MVNO, świadczący usługi za pośrednictwem infrastruktury sieci Plus, przyjął nową strategię rozwoju, której elementem jest przekrojowa zmiana wizerunku.

– To nie tylko zmiana wizerunku. To część szerszej strategii rozwoju, w której jeszcze mocniej stawiamy na przejrzystość, nowoczesność i potrzeby naszych klientów – poinformowano w mediach społecznościowych marki.

Nowa identyfikacja Premium Mobile jako symbol rozwoju

Operator rozpoczął publiczne wprowadzanie zmian poprzez prezentację całkowicie zmienionej tożsamości. Najbardziej zauważalnym zabiegiem jest zastąpienie wiodącego dotychczas koloru czerwonego kolorem niebieskim.

Odcienie niebieskiego w połączeniu z bielą i dodatkiem zieleni dominują na nowej stronie internetowej Premium Mobile, profilach społecznościowych operatora, a także w najnowszych materiałach wizualnych.

Marka zyskała również zupełnie nowe logo. Znak występujący do tej pory w czarnym i czerwonym kolorze stał się jednobarwny. W zależności od sytuacji i kanału komunikacji jest prezentowany w niebieskiej lub białej wersji.

Nowe logo Premium Mobile na niebieskim tle
Nowe logo marki Premium Mobile na białym tle
Symbol marki Premium Mobile po rebrandingu
Nowe logo marki Premium Mobile
Ilustracja promująca rebranding Premium Mobile
Nowy wygląd aplikacji Premium Mobile na smartfonie
Grafika obrazująca nowy styl wizualny Premium Mobile
Zrzut nowej strony internetowej Premium Mobile po zmianie 2025
Grafika promocyjna Premium Mobila promująca nową identyfikację wizualną

Nowoczesny wizerunek operatora

Rebranding Premium Mobile ma silniej ukierunkować odbiorcę na wartości, z którymi identyfikuje się marka. Nowy znak i styl komunikacji są według firmy odzwierciedleniem zaufania, nowoczesności i przejrzystości.

Zmianie towarzyszy również zmodyfikowana i ulepszona oferta pakietów komórkowych, których wprowadzenie jest mocno podkreślane w kampanii komunikującej całą przemianę.

W najbliższych miesiącach Premium Mobile będzie realizować dalsze etapy rebrandingu i prezentować kolejne elementy swojej odświeżonej tożsamości.

Źródło ilustracji: Premium Mobile
Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Rebranding