Szukaj

Współpraca

Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Polska marka InPost sponsorem hiszpańskiego Atletico Madryt

Udostępnij ten artykuł

InPost sponsorem Atletico Madryt
Grupa InPost została oficjalnym partnerem hiszpańskiego klubu piłkarskiego Atletico Madryt. W ramach umowy polska marka będzie promowana między innymi na stadionie, w reklamach meczowych czy poprzez obecność maszyn Paczkomat na stadionie Civitas Metropolitano.

Hiszpania jest jednym z rynków, na których Grupa najszybciej rozwija swoją obecność. Współpraca z legendardnym hiszpańskim klubem pomoże marce zwiększyć lokalną świadomość i jeszcze bardziej przyspieszyć jej rozwój. Reklamy InPost będą obecne na madryckim stadionie od sezonu 2024/2025.

– Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – mówi Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.

Przypomnijmy, że firma Rafała Brzoski jest już zaangażowana we współpracę sponsorską z Newcastle United (oficjalny partner), Tour de France czy z polską reprezentacją piłki nożnej (sponsor strategiczny).

W komunikacie spółki czytamy, że umowa z Atletico Madryt, oprócz wspomnianych już form promocji, przewiduje emitowanie reklam InPost na boiskowych bandach LED i poza nimi w trakcie meczów LaLiga, w strefach kibica, jak również przyjęcie przez polską firmę roli oficjalnego dostawcy dla sklepu Atletico.

Źródło: InPost

Tematy

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje
Reklama
Więcej z działu Informacje