Hiszpania jest jednym z rynków, na których Grupa najszybciej rozwija swoją obecność. Współpraca z legendardnym hiszpańskim klubem pomoże marce zwiększyć lokalną świadomość i jeszcze bardziej przyspieszyć jej rozwój. Reklamy InPost będą obecne na madryckim stadionie od sezonu 2024/2025.
– Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – mówi Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.
Przypomnijmy, że firma Rafała Brzoski jest już zaangażowana we współpracę sponsorską z Newcastle United (oficjalny partner), Tour de France czy z polską reprezentacją piłki nożnej (sponsor strategiczny).
W komunikacie spółki czytamy, że umowa z Atletico Madryt, oprócz wspomnianych już form promocji, przewiduje emitowanie reklam InPost na boiskowych bandach LED i poza nimi w trakcie meczów LaLiga, w strefach kibica, jak również przyjęcie przez polską firmę roli oficjalnego dostawcy dla sklepu Atletico.
Źródło: InPost