Reklama

Branding Monitor to największy polski portal o brandingu i kreowaniu wizerunku marki. Zmiany, nowości i ciekawostki ze świata komunikacji wizualnej.

Pomorska Akademia Karate Tradycyjnego prezentuje nowe logo. Proste i nowoczesne

Udostępnij ten artykuł

Rebranding Pomorskiej Akademii Karate Tradycyjnego
Pomorska Akademia Karate Tradycyjnego po latach funkcjonowania zdecydowała się na wizerunkową zmianę. Szkoła zaprezentowała nowe logo, które lepiej odzwierciedla jej misję, wartości i połączenie tradycji z nowoczesnością.

Rozwój Pomorskiej AKT wymusza wizerunkowe zmiany

Pomorska Akademia Karate Tradycyjnego to zlokalizowany w Gdańsku klub karate, założony w 2014 roku i zrzeszony w Polskim Związku Karate Tradycyjnego.

Dotychczasowe logo akademii było pochodną znaku PZKT. Oparte na tym samym schemacie przedstawiało trzy stylizowane litery AKT oraz pełną nazwę organizacji. Po 10 latach działalności okazało się jednak niewystarczające, dlatego zdecydowano o przeprowadzeniu rebrandingu i przyjęciu zupełnie nowej identyfikacji wizualnej.

Rebranding Pomorskiej Akademii Karate Tradycyjnego

Nowe logo Pomorskiej Akademii Karate Tradycyjnego to zupełnie inny, utrzymany w nowoczesnym i minimalistycznym stylu projekt. Znak składa się z sygnetu, przedstawiającego dojo (miejsce treningów), stylizowanego na budynek z elementami charakterystycznymi dla japońskiej architektury, oraz nazwy szkoły.

Zarówno przyjęta forma, jak i oszczędna kolorystyka mają za zadanie lepiej oddawać charakter szkoły, łączący tradycyjne karate ze współczesnością, a także ułatwić eksploatację logo w codziennej praktyce.

Nowe logo Pomorskiej Akademii Karate Tradycyjnego
Bluzy Pomorskiej Akademii Karate Tradycyjnego - rebranding
Pomorska Akademia Karate Tradycyjnego

Autorem nowego logo jest dr Mirosław Rekowski, adiunkt w Katedrze Podstaw i Metodyki Projektowania na Wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

Udostępnij ten artykuł
Zobacz ostatnie publikacje